Avatar billede redlun Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bruger rateing

Hej eksperter

Kunne det ikke være en god idé at lave et rateinge/karakter system, her på eksperten..
Slulle virke sådan, at folk der har besvartet et spørgsmål, kan give den der har stillet det en karakter og eller en kommentar.
På denne måde ville man ikke bruge sin tid på at svare på spørgsmål, som man ikke får nogen point for.

Hilsen redlun

Hvis du har en kommentar, eller andre måder hvorpå man kunne komme dette problem til livs. Skriv det... :P
Avatar billede fangel Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:34 #1
dette kommer i E4 (Eksperten version 4) - hvis du er pro kan du lege med betaen http://test.exp.dk

Morten
Avatar billede exp Juniormester
16. oktober 2003 - 17:49 #2
... og det hedder "Karma" i E4 ;-)
Avatar billede redlun Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:50 #3
Okay, det var jeg så ikke lige klar over..
Men nejs nok da.
Avatar billede fangel Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:54 #4
Avatar billede fangel Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:55 #5
nå, billederne er pillet ned... der _lå_ screenshots af det... hvis du virkelig gerne vil se dem kan jeg godt lave nogle nye

Morten
Avatar billede redlun Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:57 #6
Jammen hvis det ikke er til for meget besvær kunne jeg da godt tænke mig at se dem...
Avatar billede fangel Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:15 #7
http://mfa.ath.cx/E4-screenshots/

det er min workstation - så den er ikke oppe 24/7 - og den står på en 256/128 linie, så hav tålmodighed!

alle billeder er 1600x1200, for jeg gad ikke resize dem! (hvert billede fylder ca 110kb)

Morten
Avatar billede redlun Nybegynder
14. april 2004 - 20:39 #8
Vi lukker, så ende alting jo godt :)