Avatar billede unibankus Nybegynder
15. oktober 2003 - 19:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Plextor 504A DVD brænder

Har installeret min DVD brænder i min Optiplex 270. Har installeret Nero 6.0 på maskinen.

Når jeg skal til at brænde siger den indsæt medie og jeg putter DVD skiven og sætter brændingen igang.

Der sker ikke en skid - der kommer en meddelse om at der ikke er et medie i brænderen.

Hvorfor kan den ikke se DVD skiven ??
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. oktober 2003 - 19:41 #1
Har du den rigtige medie type?

Ved ikke hvad Plextoren understøtter - se manualen. Sammenlign dette med medierne du prøver at brænde på.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. oktober 2003 - 19:48 #2
se lige om du har gule udråbstegn i Hardware enhedshåndteringen
Avatar billede zenze Nybegynder
15. oktober 2003 - 21:52 #3
Har du Nero 6.00.15 eller 6.00.19 i fuld version - eller mangler du plugins til brændrersoftware'n?
Har selv kun 5.5.1015 - men har hos Ahead læst mig til at man skal have nogle plugins, og på et forum andetsteds noget om at folk er utilfredse med 15-versionen og derfor er gået "tilbage" til 11.
Prøv at søge på: "Nero plugins" hvor du så også kommer ind hér:
http://neroplugins.cd-rw.org/
Avatar billede unibankus Nybegynder
26. oktober 2003 - 18:59 #4
Det var en klassisk begynderfejl (-:

Brænderen skal have + medier ellers funker det ikke. Da jeg satte en +rw skive i virkede det..

Så du får sgu the points (-: