Avatar billede mcfritten Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:13 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Kan ikke åbne links.

Hej ved ikke om det er det rigtige sted jeg har postet denne spm.
Men jeg har brug for lidt hjælp, jeg kan ikke åbne links mere, det har jeg ikke kunnet i det meste af en uge nu, links forstået på den måde at det er links der ikke åbner på samme side. Det er også galt hvis jeg klikker på et link i min mail program, siden kommer ikke frem, den åbner et vindue, men ikke selve siden, og der står heller ikke noget min adresse felt, men så hvis jeg kopiere linken og sætter ind åbner side. Det samme sker ved popups.
Jeg køre med XP Pro, og IE 6,0.

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig please.....
Avatar billede bjuhl Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:28 #1
Du har ikke installeret et spyware program der "dræber" popups.

Eller kan du huske om du lavede nogle ændringer da problemer opstod.
Avatar billede mcfritten Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:38 #2
Nej jeg har ikke hverken spyware eller andet, og jeg har ikke lavet ændringer da det begyndte. Desværre for så var det da til at ændre igen.
Avatar billede resten Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:42 #3
Prøv at tøm mappen Temporary Internet Files og se om det ikke hjælper.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:43 #4
hmmm

Det er sku et godt spørgsmål så.... hehe

Tror desvære ikke jeg kan hjælpe. Når man ikke ved hvordan det startede, så er det sku svært.

Men held og lykke.
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. oktober 2003 - 19:04 #5
Håber det her virker:
Blank Content Area in IE6 After Clicking Hyperlink
Problem: You click a hyperlink in a document, expecting that it will open the page in Internet Explorer. Instead, IE6 opens with everything visible in the window except the content you wanted to view.

Solution:
Start > Run > and in the Open: line type CMD
At the command prompt, enter: REGSVR32 URLMON.DLL
Click OK and close the command prompt window
Reboot the computer
Avatar billede arlet Juniormester
13. oktober 2003 - 19:22 #6
Avatar billede mcfritten Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:00 #7
Har kigget på dem, og det hjalp ikke noget, desværre..
Avatar billede resten Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:17 #8
Har du prøvet mit forslag ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. oktober 2003 - 08:04 #9
Mon du har flueben i - genbrug vinduer i funktioner, internetindstillinger, avanceret, hvis ja, så fjern det
Avatar billede resten Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:50 #10
magictouch--> Hvorfor det ?
Avatar billede krydset Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:51 #11
det er din Internet Explorer der er noget galt med.. Gå ind i Tilføj/Fjern progammer.. find internet explorere.. klik fjern.. og nu kommer der et vindue op hvor du skal vælge at Reperare Internet Explorer..
Avatar billede krydset Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:52 #12
Det var et svar
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. oktober 2003 - 15:01 #13
resten> de "traditionelle" metoder er jo foreslået.
Avatar billede mcfritten Nybegynder
15. oktober 2003 - 18:41 #14
resten: Det har jeg prøvet og det hjalp ikke.

magictouch: Den skriver bare ok til det, og skal genstarte, men det stadigvæk galt.
Har også prøvet at fjerne det flueben, og prøvet gandan standarder

arlet: Det er det samme som magictouch skriver om, men i artiklen skriver de om IEAK for Internet Explorer 6, kender du et sted, eller har du et link til dette.

krydset: Har også prøvet det, jeg slettede IE(den vil ikke reparer) og installeret IE igen, og det ville heller ikke.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. oktober 2003 - 18:57 #15
mcfritten>mon det er det her du efterlyser: http://www.microsoft.com/windows/ieak/downloads/ieak6/ieak6sp1.asp
Husk at vælg sprog!
Avatar billede krydset Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:53 #16
det er garanteret en patch fra windows update du har fjernet prøv og gå ind og kig igen :-O
Avatar billede mcfritten Nybegynder
20. oktober 2003 - 05:48 #17
magitouch: det kan jeg ikke finde helt ud af det der, men kan i ikke alle ligge et svar så for i points for Jeres forsøg. c",)
Avatar billede magictouch Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:00 #18
Takker:-)
Her er muligvis noget du kan bruge: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_ie.htm
Avatar billede resten Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:21 #19
:)
Avatar billede mcfritten Nybegynder
04. november 2003 - 07:35 #20
Undskyld forsinkselsen, men bedre sent end aldrig..
Avatar billede arlet Juniormester
04. november 2003 - 07:38 #21
Takker for point *S*
Avatar billede mcfritten Nybegynder
04. november 2003 - 08:23 #22
Arlet: Var så lidt..
Magictouch: Den sidste lin virkede, nu kan jeg åbne links og popup igen mange tak
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. november 2003 - 10:27 #23
Fint:-)