Avatar billede gerri Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:05 Der er 3 kommentarer

Import Lotus Notes til MS Outlook

Kan man importere sine Lotus Notes kontakter direkte til MS Outlook???

Hvordan??

På forhånd tak
Avatar billede hcma Novice
13. oktober 2003 - 15:46 #1
Åbn MS Outlook ->Filer -> Importer ->Importer fra fil ->og vælg en på listen o.s.v.
Avatar billede gerri Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:09 #2
Hmmm... Den mulighed får jeg ikke rigtig!!

Jeg kan vælge Import and export - Derefter får jeg en Wizard med forskellige muligheder, men ikke importere fra fil.

Jeg kan vælge noget der hedder "Import from another program or file" men Lotus Notes er ikke iblandt dem.

HVAD GØR JEG???
Avatar billede hcma Novice
13. oktober 2003 - 16:40 #3
Får du ikke muligheden for at importere fra Lotus Organizer.xx?