Avatar billede benjams69 Nybegynder
13. oktober 2003 - 05:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DriveCrypt problemer

Hey,
Jeg har fået installeret drivecrypt, og jeg må sige, at det er effektivt, MEN, efter jeg har krypteret min ene partition, kan jeg ikke komme på nettet. Dvs at jeg ikke kan komme på internettet, eller få adgang til hverken min server eller min laptop.

Jeg har følgende partitioner:
15 gigs: Windows XP
100gigs: alt det andet (den krypterede partition)

Når jeg starter min computer, skal jeg (selvf) indtaste mine 2 passwords, hvorefter jeg får adgang til min 100gigs partition, men af en eller anden grund, kan jeg ikke komme på nettet?
Antageligt skulle jeg mene at der IKKE ligger noget på den partition, som skulle gøre at jeg kan komme på nettet eller ej, men virke, det vil det ikke.

Nogle forslag til hvordan jeg kan komme online igen eller skal jeg til (igen igen) at lave en format?

P-ilsner Benjams69
Avatar billede benjams69 Nybegynder
13. oktober 2003 - 05:48 #1
Stift nok - Den skulle bare lige "stene" i 5 minutter, så kom nettet igen...
MEN, er der så nogen der har en forklaring??
Avatar billede benjams69 Nybegynder
19. oktober 2003 - 01:26 #2
oh well - format c:\
(lukker spm så)