Avatar billede nybegynder Nybegynder
13. oktober 2003 - 00:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har brug for et program

Hej !
Jeg har nu fået den 4 comp i huset og har brug for en program der kan virke samme måde som internet cáfe. Med en comp. skal jeg kunne styre de andre comp samtidigt med lukke slukke alt det der. Som sagt mange internets cafeer bruger det, HVOR KAN JEG FINDE SÅDAN EN PROGRAM ?
Avatar billede krydset Nybegynder
13. oktober 2003 - 00:15 #1
du kan bruge vnc http://www.realvnc.com/
Avatar billede nybegynder Nybegynder
13. oktober 2003 - 00:35 #2
Har lige kigget på det, er der ikke andre forslag ?
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
13. oktober 2003 - 13:28 #3
mener du, at du at du vil have en dhcp server op at køre eller hvad
Avatar billede krydset Nybegynder
13. oktober 2003 - 13:36 #4
en dhcp server har da kun til formål at dele ipadresser ud til de forskellige comp i netværket :-O

Eller er det bare mig :-!
Avatar billede vollaz Nybegynder
13. oktober 2003 - 23:36 #5
http://www.firenet.dk/  --- Dansk program udviklet til netop det formål du beskriver.