Avatar billede zantiago Nybegynder
12. oktober 2003 - 12:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Shop system norsk

Hej Eksperter

Jeg skal give et tilbud på et shopsystem til en virksomhed, hvilket er godt!

Problemet er at det er en norsk virksomhed, og de vil have online betaling.

Er der nogen der kender noget til det, eller på anden måde kan komme med nogle råd til hvordan jeg kommer videre?

//Bruhn
Avatar billede keysersoze Guru
12. oktober 2003 - 12:29 #1
om shoppen er på dansk eller norsk er vel ikke det store problem - jeg ville gå på udkig på en masse norske shop-sider og finde ud af hvad de bruger af betalingsløsninger og ud fra det lede efter en udbyder
Avatar billede krogstrup Nybegynder
13. oktober 2003 - 12:30 #2
>>> Bruhn

Jeg har selv lige launchet et norsk website, som har online betaling. Det har været en laaaaaang & SUPER SUPER SUPER besværlig proces !!!!!!

Du er velkommen til at ringe til mig, hvis du vil have nogen gode råd :-)

Du kan bare ringe til mit firmanr, som du finder her: www.wkh.dk

/David Krogstrup
Avatar billede keysersoze Guru
26. november 2003 - 19:12 #3
lukketid?
Avatar billede zantiago Nybegynder
26. november 2003 - 20:17 #4
Tja Lukketid!!! Krogstrup>> jeg holder lige fast i dit nummer, så hvis det igen bliver aktuelt, så får du lige et kald.. :o)

//Bruhn
Avatar billede krogstrup Nybegynder
26. november 2003 - 20:31 #5
ok