Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vores hjemmesides største problem?

Hvordan kan vi få flere kunder?
Se www.cad-service-aalborg.dk
Er der et problem med vores hjemmeside eller
hvad kan vi gøre.
Bedste råd er lig med svar.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2003 - 14:21 #1
Uden at bidrage med den store gennemgang, kan jeg da pointere, at ét stort baggrundsbillede normalt er noget men bør undgå.

Samtidig passer overskrifternes baggrund ikke med selve baggrunden, der gør det enormt uharmonisk.

Om det har noget med Jeres besøgsniveau, skal jeg så ikke kunne sige :)
Avatar billede bad24 Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:25 #2
Få fat i en prof webdesigner. Han vil helt sikkert kunne få lavet en rigtig god hjemmeside, som passer til jer.

Syntes selv at jeres side ser hjemmelavet ud.

- lars
Avatar billede cdc Novice
11. oktober 2003 - 14:29 #3
synes siden trænger til et gevaldig løft. Ved ikke hvor gamel den er, men nok ikka af nyere dato.
Lad jeres text være det grundleggende på jeres site, i en grafisk ramme uden så meget lir.
Når i vil have fadt i kunder inden for DTP, er det ikke smart at jeres eget logo ser ud som det gør, med meget uren kant.
Avatar billede dreadhead Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:40 #4
Som de andre har pointeret, så trænger jeres design til et løft, således at den følger med tiden.

Men designet er nok ikke den væsentligste grund til jeres - måske - lave besøgstal. Man kan gøre mange til for at promovere sig selv, f.eks. melde sig til alle de søgemaskine man overhovedet kan komme i tanke om. Ellers kan I måske lave et smart banner, og så udveksle banner-reklame et andet site. Men den bedste reklame er nu engang mund-til-mund metoden, så spred rygtet ad den vej så godt I kan, så kommer kunderne :)

-DreadHead
Avatar billede tt-dk Nybegynder
11. oktober 2003 - 15:08 #5
ja alle gode gange 5......jeres design har stærkt brug for optimering, det ligner noget der er strikket på 5 minutter inde i frontpage.

Det er meget vigtigt for jer, at jeres design er meget prof. også netop pga. jeres branche.

Men noget helt andet er også at have et godt domæne-navn, cad-service-aalborg.dk, er måske ikke ligefrem noget man går hen og husker selvom man måske syntes godt om siden. Forkort evt. domænenavnet,  så det bliver nemmere at huske samt kortere.

Jeg vil meget gerne komme med et gratis forslag til jeres design, hvis i ønsker det.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. oktober 2003 - 15:24 #6
Jeg forstår ikke hvad de radioknapper skal gøre godt for - det virker
for nørdet og amatøragtigt.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
11. oktober 2003 - 15:34 #7
En anden grund er måske det her: http://www.cad-service-aalborg.dk/design02.jpg
dette billede vises under punktet galleri - med en overskrift der hedder "fotorealistiske billeder".
No offence, men fotorealistiskt er det altså ikke!

Jeres små blyanter ude i siden er da meget sjove... men ikke nyttige. Ville passe bedre til en lokal folkeskoles hjemmeside.
Hvis i absolut vil have billeder ude i menuen, så find nogle som har noget med menupunktet at gøre.

Derudover er jeres baggrunds-billede lige lovligt stort... kan forestille mig at langsomme computere ikke kan håndtere det.

De radio-buttons er som tt-dk sagde ikke for prof...

Under menupunktet "software" har i et logo som SLET ikke falder ind med baggrundsbilledet.

Under punktet "formler" har i et 30 kb stort billede, uden at være i god kvalitet eller noget... få det ned i størelse, så det ikke hakker på min computer!

punktet links er ALT for rodet
Derudover, hvis du klikker på menupunktet formler fra links-siden, får du en "page cannot be found" fejl.

Alt i alt mangler der en HEL del på siden før end kunderne vil få indtryk af jeres side/firma som værende proffessionelt. Hvis jeg ledte efter et design-firma, ville jeg ikke risikere et firma hvor hjemmesiden har så mange mangler.
Hjemmesiden er jeres ansigt udadtil.

Håber i kan bruge min kritik konstruktivt.
Avatar billede nasneja Nybegynder
11. oktober 2003 - 18:48 #8
radioknapperne leder brugeren hen på at han skal tage stilling til noget.
I bruge dem bare som punkt opstilling.

Der er dømt forvirring :)...