Avatar billede spg10 Nybegynder
11. oktober 2003 - 08:35 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hvor kan jeg hente maya fra alias

hvor kan jeg hente maya fra alias uden at registrere mig bare download det
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
11. oktober 2003 - 08:57 #1
Avatar billede mat Nybegynder
11. oktober 2003 - 10:22 #2
..som man stadig skal registrere sig for at bruge :)
Avatar billede spg10 Nybegynder
11. oktober 2003 - 10:33 #3
ok. er det gratis at registrere sig
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
11. oktober 2003 - 10:33 #4
har du muligvis ret i mat ... kan dog ikke finde det sted hvor det står.

hvad er iøvrigt problemet ved at registrere sig til et gratis program?
og hvem siger man skal opgive korrekt navn, adresse osv.
selv har jeg en webmail, der slutter på dot com, til hvis man fx skal ha tilsendt en nøgle.
Avatar billede mat Nybegynder
11. oktober 2003 - 10:47 #5
bob-bob1 > Det står i faq´en, og jeg ved det fordi jeg selv installerede learning edition til 4.5 for en måneds tid siden :)

Jeg ser heller ingen problemer i at registrere sig.

Ja, Maya learning edition er helt gratis.

mvh mat
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
11. oktober 2003 - 10:49 #6
hvis man skal registrere sig ... kan som tidligere nævnt ikke finde det sted hvor der står man skal, ja, så er det gratis at gøre dette!
Avatar billede spg10 Nybegynder
11. oktober 2003 - 11:09 #7
jaja men de har jo din ip
Avatar billede spg10 Nybegynder
11. oktober 2003 - 11:09 #8
jeg er ik intraseret i fildelingsprogrammer
Avatar billede mat Nybegynder
11. oktober 2003 - 11:16 #9
Hvad skal de med din IP?..og hvem har sagt noget om fildelingsprogrammer?!? Jeg er slet ikke med nu?
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
11. oktober 2003 - 11:49 #10
Enig med mat.
Er heller ikke med længere.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
11. oktober 2003 - 11:51 #11
Du afviser mit svar, men du får da ikke et der er bedre !!
Hvem skal så ha de 30 P ?
Du ikke engang takker for hjælpen!
Avatar billede spg10 Nybegynder
11. oktober 2003 - 13:23 #12
nej nej nej hvis i sagde at jeg skulle hente sådan et
og når de har din IP kan de så hvor du bor hvad du hedder osv.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
11. oktober 2003 - 13:36 #13
De har da intet og bruge din IP til, og programmet er gratis. Der var jo ingen grund til at registrere hvis de bare benyttede IP!!
Desuden er der jo ikke tale om noget ulovligt, perverst eller lign.
Virker fuldstændig paranoidt på mig.
Hvad er det lige problemet er ?
Avatar billede mat Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:43 #14
Det de kan se udfra din IP er hvor i verden du befinder dig, dit navn og din adresse ved kun din udbyder, og det udleverer de ikke uden politianmeldelse. Iøvrigt kan alle sites du hopper forbi se din IP.

Iøvrigt kan jeg bestemt heller ikke se det odiøse i at hente en registrering til Maya Learning Edition.

FACT: Jeg har selv registreret en learning edition hos Alias WaveFront, jeg udleverede min mail og fik en nøgle - Jeg har ikke modtaget nogetsomhelst fra dem siden!
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
11. oktober 2003 - 15:28 #15
Er du bange for spyware, cookies m.m. så er det her stedet hvor du sikrer dig:
www.spywarefri.dk

Hermed slutter denne tråd for mit vedkommende.

Kan godt leve uden dine 30P, men hvis ikke jeg eller mat (evt.begge) får point her, må jeg sige til dig at det er dræbende for et godt forum, for hvorfor sidde og bruge tid på at hjælpe andre mennesker, hvis de end ikke har røv i bukserne til at takke for det !!
Avatar billede jasperDK Nybegynder
11. oktober 2003 - 15:42 #16
Du kan også bare gå ind på deres hjemmeside/registrere gennem en proxy, f. eks. www.jupe.dk .