Avatar billede cubiz Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:18 Der er 5 kommentarer

Problemer med TV-Kort

Hej med jer,

Jeg er den lykkelig ejer af et Radeon 9800 Pro All In One Wonder, men har desværre problemer med at se TV på kortet.

Jeg ved MS har fumlet i det i version 9.0b af DirectX, og jeg ved også, at de har lavet en fix til dette, problemet er bare, at man ikke kan installerer fixen, på en dansk
Windows XP, da man ikke kan downloade en dansk fix.

Jeg har prøvet at downloade den engelske, men den kommer blot med teksten "Setup cannot update your DirectX files because the language installed on your system is different from the update language"

Nogen der har forslag til en løsning ??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:20 #1
har du prøvet en windows update?
http://windowsupdate.microsoft.com/
Avatar billede cubiz Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:28 #2
Ja PC'en er fuldt opdateret med service pack, og ATI drivere
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:31 #3
hvilke problemer er det du har med TV funktionen?
er du 100% sikker på at det har noget med DirectX at gøre?
Avatar billede cubiz Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:39 #4
Ja jeg er 100% sikker på at det har med DirectX at gøre se følgende link :

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8dfd1b6d-e177-4a0e-91d0-b4310675b02b&DisplayLang=en

Problemet opstod også først efter opdatering til DirectX 9.0b..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. oktober 2003 - 16:01 #5
prøv evt at afinstaller DirectX 9.0b og geninstaller med den tidligere

http://www.dxbuster.de/index_e.html#links