Avatar billede toftevej Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:52 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Proxy indstillinger

Hejsa

Når jeg trykker på mit Explorer ikon for at gå på nettet, så åbnes Browseren med en tom side, hvor der nede på menulinien står : Registrerer Proxyindstillingerne, dette tager gerne 3-4 min, før jeg endelig får adgang.
Hvad er det der sker ?? Hvad kan jeg gøre ved det ??
Kører Win Me og sidste nye Explore.
Der er også en brist hvis jeg vil søge på Google, det kan jeg ikke,--når jeg har indtastet søgeordet og trykker søg, så bliver resultatet altid en side der fortæller at siden ikke kunne findes.
HJÆLPPPPPPPP
Mvh
V.
Avatar billede kapla Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:55 #1
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:56 #2
har du checket for virus..??
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
sæt den til automatisk indstilling af proxy.....O)
Avatar billede fromsej Praktikant
08. oktober 2003 - 22:56 #3
funktioner=>Internetindstillinger=>forbindelser=>LAN indstillinger.
Tjek om Proxy er slået til, det skal det kun være hvis du sidder bag en Proxyserver.
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:57 #4
Hvis du ikke sidder bar en HTTP proxy, så gå til menupunktet

Funktioner->Internet Indstillinger

Vælg fanebladet Forbindelser
Klik på knappen LAN indstillinger.

Fjern alle flueben ud for proxy (særligt automatiske indstillinger).

JP
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. oktober 2003 - 23:03 #5
okay i havde ikke set det..O)
Avatar billede fromsej Praktikant
08. oktober 2003 - 23:06 #6
*S*
Det kan også være snavs:
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede toftevej Nybegynder
09. oktober 2003 - 00:00 #7
Hej :o)
Jeg gik ind og fjernede hak i automatiske proxy indstillinger.
Så kørte jeg en Online virusscan på housecall,- der var heldigvis ingen virus :) Nu er der ingen problemer --JUBIIIIIIIIII
Men hvem søren af jer friske gutter ska jeg give point ???????????
Avatar billede fromsej Praktikant
09. oktober 2003 - 16:21 #8
Du kan dele dem imellem os.
Giv os 10 hver, og lav selv et svar hvor du tager 160 tilbage.
Avatar billede toftevej Nybegynder
09. oktober 2003 - 17:16 #9
Jeg takker mange gange for hjælpen
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. oktober 2003 - 18:01 #10
takker..O)
Avatar billede fromsej Praktikant
09. oktober 2003 - 18:47 #11
Tak for point.*S*