Avatar billede pc-care Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

SD kortlæser til IDE-interface

Er der nogen der ved hvor man kan købe en memorycard reader, der monteres i en 3½ tomme pladsen, og forbindes til computeren via. IDE-interfacet.

Jeg har set at man kan få en reader der både har memoryreader og diskettedrev på en gang???? kan man få den i danmark?
Avatar billede fangel Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:25 #1
Avatar billede pc-care Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:47 #2
Ja den er fin nok, men jeg fik vist ikke nævnt at det skal være en multi cardreader, altså en der både kan læse CF SD og MMC osv :-)
Avatar billede fangel Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:52 #3
så tror jeg ud skal ud i noget USB sjov...

hvis du bor i nærhedden af 4000 Roskilde, ved jeg at MM-Vision har nogle

Morten
Avatar billede pc-care Nybegynder
07. oktober 2003 - 18:04 #4
Jeg må hellere lige raffinere mit spørgsmål lidt.

Jeg søger en INTERN ramkortlæser, der minimum kan læse CF og SD og MMC kort. Den skal kunne sidde i en 3½" drevbås, og skal IKKE forbindes til computeren med USB.

Der må gerne være både kortlæser og floppydrev i den, og det har jeg set på taiwanske sider, men ikek her jemme endnu.
Avatar billede pc-care Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:36 #6
Zenze

Problemet med alel dem du her nævner, er at de benytter sig af USB. Jeg har ikek mulighed for at tilslutte noget til USB på mit bundkort, da de onboard stik allerede er sat til frontpanelet.
Avatar billede zenze Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:54 #7
Tag det ene kabel af og sæt det til CardReaderen - eller brug USB-udtagene bag på PC'en og gå ind i maskinen via en blændplade m. slids t. kablet.
Avatar billede zenze Nybegynder
06. december 2004 - 18:42 #8
Ih tak, men de card readere, jeg linkede til var godt nok ikke til IDE. Hvad blev løsningen?
Avatar billede pc-care Nybegynder
06. december 2004 - 19:42 #9
jeg købte en 3,5" kortlæser til USB 2.0 istedet. Den fungerede rigtig godt lige indtil windows besluttede at den ville kalde den en ukendt enhed????
Avatar billede zenze Nybegynder
06. december 2004 - 20:05 #10
Surt! - Kunne du så fjerne den og lade Windows fonde den igen?
Avatar billede pc-care Nybegynder
06. december 2004 - 20:43 #11
har stadig ikke løst problemet. Har prøvet at fjerne den, tilføje den, montere andre enheder. Slette hvad der har med SUB enheder at gøre i regbasen osv. Alt sammen uden held. Så for tiden kan jeg ikke lgie få tømt mit digicam .-(