Avatar billede qumper Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Cdonts fejl ?

Jeg modtager denne fejl, hver gang jeg prøver at sende en email via Cdonts ??
-----------------------------------------------------
Microsoft VBScript runtime error '800a0046'

Permission denied
-----------------------------------------------------
Detaljert vejledning.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:19 #1
lidt administrator rettigheder måske ? :)
Avatar billede powerade Nybegynder
08. oktober 2003 - 09:29 #2
;o) Jae det lyder ikke helt galt.. Hvilken udbyder har du? Eller er det lokalt du har problemet??
Avatar billede qumper Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:06 #3
Det er lokalt, at jeg har problemmet
Avatar billede powerade Nybegynder
08. oktober 2003 - 16:09 #4
Måske du sku vise hvilken kode det er som "fucker up". ;o)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
08. oktober 2003 - 18:14 #5
Permission denied er en typisk rettighedsfejl, prøv at se om du forsøger at tilgå en resource du ikke har sat rettigheder til i IIS
Avatar billede jvesterj Nybegynder
11. oktober 2003 - 21:40 #6
Mulighed: måske er der lukket for relay på smtp-serveren. Du skal ind i administrationen af IIS-en. Vælge properties på SMTP-serveren, Vælge Access-fanebladet og så ind under relay. Her kan du vælge fuld skrue eller kun din egen IP.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
11. oktober 2003 - 21:48 #7
servicepack 3 til exchange medfører også en permission denied, jeg har ikke lige et link ved hånden, men kan finde det hvis det er relevant i dette tilfælde
Avatar billede qumper Nybegynder
11. oktober 2003 - 21:59 #8
Lukker, takker for svarene