Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
06. oktober 2003 - 21:46 Der er 7 kommentarer

Manglende USB controllers?

Hej,

jeg har netop installeret xp pro men den mangler "USB-controllers" og "usb to CF+SM Combo" hvad det så end må betyde. Flere har forslået sp1 men den fylder temmelig meget på en 33.6 modem (ikke min computer :-)

Mvh
Marianne
Avatar billede espersen Novice
06. oktober 2003 - 21:49 #1
Den indeholder driveren til USB !
Du kommer nok ikke uden om SP1a - ikke mindst pga. diverse sikkerhedsopdateringer !!  Spørg nogle du kender om ikke de allerede har downloadet SP1a (som er den nyeste) + RPC-updaten

Så mon ikke du kan få den brændt over på en CD  (eller måske Microsoft kan være behjælpelige.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. oktober 2003 - 21:57 #2
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
Her kan du hente servicepacks og andre programmer.
Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
10. oktober 2003 - 21:18 #3
Det virker overhovedet og på ingen måde ikke...!
Avatar billede espersen Novice
11. oktober 2003 - 11:24 #4
har du fået skaffet og installeret SP1a - opdateringen ??
Avatar billede espersen Novice
02. januar 2004 - 15:33 #5
lukketid ??
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:03 #6
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål/løst problemet, bedes du lukke det ved at acceptere et eller flere af de rigtige svar.

Læs evt. her hvorledes: http://expfaq.1go.dk/?id=5#pointsystem.
Avatar billede espersen Novice
12. marts 2005 - 22:29 #7
husk at lukke spørgsmålet ved at markere mit navn herude til venstre og klikke på Acceptér ;o)