Avatar billede m_smiszek Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:25 Der er 5 kommentarer

Rettigheder i windows 2000

Hej allesammen.

Jeg har endnu et problem med en gut på vores netværk...

Han skal have installeret Office 2000 på sin maskine, han har samme rettigheder som alle de andre brugere i huset, men af en eller anden årsag så kan han ikke få lov til at installere det...

Pleas hjælp !

Mvh Mikkel Smiszek
Avatar billede goatshrine Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:27 #1
han skal vel være administrator lokalt på PCen for at installere...
Avatar billede m_smiszek Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:31 #2
Hmmm... tja måske, men meningen er jo sådan set at han skal kunne logge på hvilken som helst computer her i huses og kunne bruge det...

mener ikke at nogle af de andre er administratorer på de andre pc'er !

/m_smiszek  'som helst bruger Linux@Debian
Avatar billede frelancer Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:35 #3
har du laver policy for hver bruger?
Avatar billede goatshrine Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:35 #4
office skal installeres af en bruger med administrator rettighedder.

så hvis du logger ind som domæne admin og installerer det kan han også bruge det som bruger.
Avatar billede goatshrine Nybegynder
07. oktober 2003 - 09:43 #5
fandt du ud af noget?