Avatar billede lydia Nybegynder
05. oktober 2003 - 08:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at køre fuld ScanDisc

Når jeg vil køre ScanDisc starter programmet igen og igen forfra, på grund af, at et eller andet program kører i baggrunden og hendvender sig til ScanDisc. Når jeg klikker på Start, efterfulgt af Kør, og så skriver – msconfig – i dialog boksen for jeg følgende liste over programmer der starter selv:

Scan Registry
Task Monito
PCHelalth
System Tray
Load Power Profile
APVXDWIN
JCSDCLT
POINTER
LWBMOUSE
DELUXECC
Load Power Profile
Scheduling Agent
*State Mgr
SSDPSRV
Stillmage Monitor
Microsoft Office Start
run=

hvordan finder jeg ud af hvilken programmer eventuel forstyrrer min ScanDisc, eller hvilke programmer jeg uden risico kan fjerne fra listen.

Inden jeg starter ScanDisk  lukker jeg altid mit antivirusprogram og fjerner Pauseskærmen.
Avatar billede peet-49 Novice
05. oktober 2003 - 08:45 #1
Start i fejlsikret tilstand, og foretag scandisk der, så er der intet, der forstyrrer.
Avatar billede lydia Nybegynder
05. oktober 2003 - 08:59 #2
Det vil jeg lige prøve vender tilbage sener
Avatar billede peet-49 Novice
05. oktober 2003 - 09:00 #3
Det virker altid, og i fejlsikret, er der kun de vigtigste exefiler, der kører.
Avatar billede here35 Nybegynder
05. oktober 2003 - 11:20 #4
Jepper
Avatar billede lydia Nybegynder
05. oktober 2003 - 12:37 #5
det virker jo men det tager jo ekstrem lang tid at køre det igenem. Nu har det kørt i 3½ time og er ikke kommet halv vejs. Tager det altid så lang tid? Så må jeg lade det køre natten over.

Er der nogen som ved hvilke af de ovennævnte programmer jeg kan lukke ned? peet49 du skal nok få nogen poeng. Jeg kunne bar rigtig godt tænke mig at få noget om de progammer at vide som kører i baggrunden
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2003 - 12:38 #6
Denne kan du godt lukke ned Microsoft Office Start
Avatar billede peet-49 Novice
05. oktober 2003 - 17:33 #7
Hvis du kører win98, og du ikke defragmenterer ret tit, tager det meget lang tid, gør det jævnligt, og du skal ikke vente så længe.
Avatar billede lydia Nybegynder
06. oktober 2003 - 07:26 #8
tak for hjælpen
Avatar billede peet-49 Novice
06. oktober 2003 - 08:40 #9
Selv tak.