Avatar billede wak Nybegynder
04. oktober 2003 - 11:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder jeg datakabel til Nokia 6610

Skal til at have et datakabel til mobil Nokia 6610 men synes de er for dyre feks )dku 5).
Har set på denne side http://www.cellshoppen.dk/shop/productinfo.asp?id=279
men er ikke på lager . Hvor finder jeg et lige så godt & hvad med software dertil, jeg er ikke helt klog på hvad der skal til for at kunne overføre billeder fra mobil 6610 til computeren .
Vil i svare på dette og give link til de forhandler som der skulle have dette så bliver jeg glad takkkk.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:06 #1
Hvad mener du med dyre? T. Hansen Gruppen er meget dyre med deres produkter.

Kig på thansen.dk

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:11 #2
Avatar billede egidiussen Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:11 #3
Hejsa
Prøv her: http://www.modify.dk/

Skipper
Avatar billede wak Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:29 #4
Ser på svarene nu, datakablet skal være med usb stik
Avatar billede whpsnp Nybegynder
11. oktober 2003 - 23:13 #5
Det kabel du selv har linket til og Nokia PC Suite skulle gøre tricket...
http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5086,00.html
Avatar billede wak Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:41 #6
Har købt et data kabel så deler point ud til jer der har svaret. Men kan ikke se dig whpsnp på listen her under & så kan jeg ikke give  nogle af pointne sorry håber du kan forstå.
Men tak til jer alle.
Hilsen Wak
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. oktober 2003 - 07:21 #7
Velbekomme! :o)

/per
Avatar billede whpsnp Nybegynder
15. oktober 2003 - 08:38 #8
Det er helt ok... :)