Avatar billede francko00 Nybegynder
04. oktober 2003 - 01:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dell bærbar overopheder hele tiden

Jeg sidder her med en Dell Smart-Step på 2.4 ghz P4,
Den bliver ved med at overophede, selvom den har været til "service" to gange sidder jeg stadig med samme problem

Jeg har hørt rygter om det virkelig skulle være et skod chip-set der er i den, men det kommer jeg jo ikke lang med.

Kan det lade sig gøre at køle den mere effektivt ?

gerne et link til en butik som sælger køling til bærbare...

Gode ideer modtages meget gerne
Avatar billede iphase Nybegynder
04. oktober 2003 - 01:14 #1
Man kan købe en cardcooler til pcmcia justcooler laver et som jeg har, kan bare ikke huske hvor jeg købte det, det er år siden. søg på edbpriser.dk måske.
Avatar billede francko00 Nybegynder
04. oktober 2003 - 01:47 #2
Jeg kunne ikke rigtig finde noget om pcmcia coolere på edbpriser, men hvis du kunne skaffe et link ville jeg være meget glad
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. oktober 2003 - 01:52 #3
Avatar billede here35 Nybegynder
05. oktober 2003 - 10:57 #4
Jeg finder det underligt at den overopheder og de så lader dig få den med hjem, hvorfor lader du ikke dem du har købt den fra finde fejlen eller give dig en ny eller en erstatningsmaskine whatever.
Avatar billede francko00 Nybegynder
05. oktober 2003 - 19:45 #5
Den er købt i Canada, og derfor er det den canadiske service der har ansvaret.... Alle Smart-Step systemerne har dette problem, men det ser ikke ud somon de har tænkt sig at bytte dem til et andet system, dårlig service.....

Maskinen kører med en fuld cpu og en bærbar køler.....
Avatar billede francko00 Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:11 #6
Det er godt nok ikke meget respons man får nu om dage, men det er da et forsøg..... Værs'go 200 p,