Avatar billede meretedalby Nybegynder
04. oktober 2003 - 00:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bruge webcam "uden for" hjemmesiden

Hej :-)

Jeg har en hjemmeside på 1.go.dk (lillemuuz.1go.dk), og det er jeg ret glad for. MEN... Jeg har et webcam, som jeg meget gerne vil at op og køre, men 1go.dk sletter simpelthen hjemmesiden, hvis man har det p.g.a. serverplads. Derfor tænkte jeg, om der var en hjemmeside, hvor man have sit webcam og "vise tilbage" til denne side fra min nuværende hjemmeside... F.eks. kan man på websup få en gæstebog, så jeg tænkte, om der også var en side for webcams. Jeg håber ike kan hjælpe mig...

Med venlig hilsen

Merete Dalby
Avatar billede meretedalby Nybegynder
04. oktober 2003 - 00:25 #1
ike = i kan :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. oktober 2003 - 00:26 #2
www.frac.dk prøv der
Avatar billede meretedalby Nybegynder
06. oktober 2003 - 02:35 #3
Hmm... frac.dk siger, at min email ikke er gældende... hvad gør man så?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. oktober 2003 - 04:21 #4
finder et sted hvor man kan oprette en .dk-mail gratis - søg på google