Avatar billede doug Nybegynder
31. december 2000 - 09:43 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Holder øje af webserver

Jeg har hjemmside hos whitehat.

Hvordan kan jeg holder øje med, om folk kan se min sider? Altså få besked hvis whithat er ned!

Det skal være gratis - lige som http://uptime.arsdigita.com/uptime/about.tcl der bare ikke virker!!

www.1stwarning.com er ikke god - jeg skal kunne helt selv bestemme hva linken til hjmmesiden der skal chekkes er!!
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
31. december 2000 - 10:07 #1
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
31. december 2000 - 10:07 #2
Jeg bruger den selv, og den virker fint.
Avatar billede klas Juniormester
31. december 2000 - 12:23 #3
Har selv brugt webalert dengang jeg havde min egen server - Det er en service jeg klart kan anbefale
Avatar billede steffen Nybegynder
01. januar 2001 - 11:28 #4
Der er også gratis service (1-times mellemrum) fra:

http://www.netwhistle.com/
Avatar billede doug Nybegynder
01. januar 2001 - 14:05 #5
Tak de virker.