Avatar billede apollon55 Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Age of Mythology

Først vil jeg lige sige jeg ikke ved hvilken kategori spil hører under. Jeg har lige købt spillet aom og har installeret det. Nu er mit problem bare, at når jeg vil ind i spillet står der failed to initialize. Jeg kan godt se introen men længere kommer jeg ikke. Håber der er nogen som kan hjælpe mig for jeg får nok ikke pengene tilbage når jeg HAR åbnet skidtet...
Avatar billede apollon55 Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:11 #1
oops der står "initialization failed
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:29 #2
Det kunne jo være at da vi ikke har en spil kategori ja så hører det ikke hjemme her........................!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:08 #3
hvilket grafikkort kører du med, og mere vigtigt hvilken driver.
Fordi du skal bruge WHQL..driver
Avatar billede zanta666 Nybegynder
04. oktober 2003 - 14:12 #4
Jeg har selv haft problemet, og løsningen ligger i et lille program der styre XML håndtering i spillet. Microsoft har selv et løsningsforslag her:
http://support.microsoft.com/?kbid=810209

Jeg havde dog problemer efter at have benyttet dette forslag, så hentede en ny version af den fil (msxmlenu.msi) fra microsoft's hjemmeside i stedet for at bruge den der ligger på cd2 af AoM.