Avatar billede sb Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:52 Der er 12 kommentarer

Billigt webhotel i USA

Jeg søger et billigt webhotel (max $20/år) som ligger i USA. Jeg stiller ikke de store krav. Har ikke behov for mere end 1MB plads, 1 POP3 konto og jeg behøver ikke støtte for perl, php, asp ect.

Webhotellet skal opfylde et par krav:
- Der skal være mulighed for at registrere et com-domæne og bruge dette på hotellet
- Webhotellet skal ligge i USA
- Det skal være muligt at betale med kreditkort
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. oktober 2003 - 19:54 #1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. oktober 2003 - 19:54 #2
Nåh, $20 om året ;) ikke om måneden ...
Avatar billede sb Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:56 #3
Jep, det skal være super-billigt. Jeg stiller få krav til support og uptime, bare det er biligt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. oktober 2003 - 21:04 #4
Tjah, jeg ved ikke. http://www.onedollarhosting.com/ er tilsyneladende
$1 om måneden. Meeeen så koster det lige $49 at få startet op....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. oktober 2003 - 21:21 #5
http://only2dollars.com/standard.html er tilsyneladende med 0$ setup
Kvaliteten er ukendt.

Søg selv videre på www.tophosts.com

Pas lidt på, for der har været tilfælde af billige amerikanske hosts, der
har har pyntet på trafiktallene, og efterfølgende sendt flere opkrævninger.

Men du får jo det hele med fx cliche.dk - bortset fra de ikke ligger i USA,
og måske ikke accepterer kreditkort.
Avatar billede kane Juniormester
03. oktober 2003 - 10:45 #6
hvorfor skal det ligge i USA?
Avatar billede locturian Nybegynder
03. oktober 2003 - 11:55 #7
Det lyder jo noget supekt det der? Har du noget at skjule? - Når du siger at det skal ligge i USA, det skal understøtte kreditkort og oppe tid og support er ikke vigtig - Det lyder ikke videre seriøst? Er du ude på at lave nogle fup sider ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. oktober 2003 - 13:22 #8
Jeg går ud fra at det betyder at han skal kunne betale for webhotellet med
kreditkort.
Avatar billede locturian Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:35 #9
Kreditkort eller ej, lyder det stadigt lidt suspekt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. oktober 2003 - 14:39 #10
Hvis de besøgende mest forventes at komme fra USA er det hurtigere for dem at det
ligger i USA. Hvis hans budget er $20/y kan man jo ikke forlange synderlig meget.
Der er intet suspekt i det.
Avatar billede sb Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:44 #11
Takker for svar.

erikjacobsen har helt ret, jeg vil bare kunne betale for webhotellet med VISA-kort, jeg skal ikke kunne tage imod betaling med kort.

Jeg har ingenting at skjule, men jeg har et par tungtvejende grunde til at ville have et webhotel i USA til dette projekt. Hvis ikke kunne jeg jo bare bruge vores eksisterende webhotel hos uni2.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. oktober 2003 - 14:47 #12
Jeg frafalder point - jeg kan rent faktisk ikke anbefale nogle pga ukendskab til dem