Avatar billede mazlar Nybegynder
29. december 2000 - 21:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg vælge???

Jeg har en P-II, 266 Mhz med 128MB RAM jeg kører i øjeblikket med WIN 95 og det er jeg ved at blive en smule træt af! Hvilket styresystem skal jeg vælge??? Win ME, 98, 2000 eller hvad? Jeg bruger mest min computer til at arbejde på med jeg spiller også en smule FIFA 2001!!! Please kom med nogle gode begrundelser da det er pænt dyrt at købe et nyt styresystem!
Avatar billede netsrac Praktikant
29. december 2000 - 21:41 #1
Du skulle ikke have nogle problemer med at køre winME, men jeg ville nok vælge Win98, da din computer jo ikke er helt ny. Så er der jo også dem der kunne finde på at sige at du skulle gøre Linux, men det er jo noget helt andet.
Avatar billede netsrac Praktikant
29. december 2000 - 21:41 #2
køre Linux
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. december 2000 - 21:41 #3
2000 bliver nok lidt tung med det maskineri du har.
Hvis du ikke vil opgradere skal du nok vælge w98.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. december 2000 - 21:42 #4
For sent....
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. december 2000 - 21:42 #5
Tidl kørte jeg på en P266 med 92mb ram.
Den kørte med win98se, og det var jeg glad nok for.

ME tager for mange ressourcer, og personligt er den ikke pengene værd.

2000 ?! Tager vist også lidt mere ressourcer, men er ikke bruger af den, såhh....

Hold dig til 98se ifølge mig.

Juleknus
Annika
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2000 - 21:43 #6
hold dig til win98, da winME er noget skod.... den laver en masse nedbrud, uden grund ?? og osse under opstart, kan den finde på at gå i stå...

WIN98 er mit bud.......
Avatar billede codemon Nybegynder
29. december 2000 - 21:49 #7
-> codebase  enig enig, har aldrig oplevet noget værre skod. linux og win2K har aldrig nedbrud, men er ikke det bedste valg når man også vil spille.
Avatar billede netfest Nybegynder
29. december 2000 - 22:14 #8
det eneste der dur fra microsft er windows98se
Avatar billede thekrew Nybegynder
30. december 2000 - 00:34 #9
Jeg bruger selv WIn2k til seriøs arbejde. ligemeget hvor mange applikationer jeg har åben crasher den aldrig selvom den måske bliver meget langsom. I alt 6 måneder jeg har kørt har den aldrig gået ned. Win98 blev jeg træt af pga \"Internet explorer har lavet et ulovligt fejl\" meddelelse!! Hvis du gerne vil have et solid maskine så brug win2k (OK den er lidt dyr) men alle penge´ne var værd.

Anyway, den er også god at spille på hvis du har alle service packs og drivers installeret, og jeg vil anbefalde den kun hvis du køber nyer spil.

Faisel
Avatar billede egede Nybegynder
30. december 2000 - 00:38 #10
win 3.11
tager næsten ingen resourcer
og er godt til dosspil
Avatar billede zip Nybegynder
31. december 2000 - 12:06 #11
Du skal installere FreBSD til det seriøse,
og Win98 til spil.
De to kan sagtens leve sammen, og du får den bedste ydelse ud af din hardware.
Avatar billede mazlar Nybegynder
31. december 2000 - 17:56 #12
Jeg har prøvet WIN 2000 og det syntes jeg selv er temmelig godt! Tak til THEKREW og alle jer andre...