Avatar billede webster Nybegynder
27. september 2003 - 19:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bøger om jsp/servlets og j2ee

Hiya

Topic siger det meste. Jeg er på udkig efter nogle bøger omkring jsp og servlets (samt meget gerne enterprise beans og j2ee). Har taget et godt kig på amazon men det er jo ikke ligefrem fordi der er få bøger at vælge imellem. Formålet med dette spørgsmål er at høre om nogen her kan anbefale gode bøger indenfor ovenstående emner. Jeg leder primært efter bøger der tager teorien lidt videre end blot en introduktion til teknologien.

På forhånd tak =)
Avatar billede webster Nybegynder
27. september 2003 - 19:44 #1
Hæver i øvrigt gerne pointtallet sådan at der er point til mere end en persons anbefalinger
Avatar billede arne_v Ekspert
27. september 2003 - 19:47 #2
More Servelets and JavaServer Pages / Marty Hall

Mastering Enterprise JavaBeans / Ed Roman, Scott W. Ambler, Tyler Jewell

er 2 gode bøger (har dem selv).
Avatar billede 2c Nybegynder
28. september 2003 - 21:35 #3
Kig evt på Bruce eckels hjemmeside. Han har skrevet en del bøger om java som kan downloades gratis. I "Thinking in Enterprise java" er der en masse om jsp og servlets.

De kan downloades her:

http://64.78.49.204/
Avatar billede webster Nybegynder
03. oktober 2003 - 15:58 #4
Okies de er hermed bestilt =)