Avatar billede action Nybegynder
27. september 2003 - 19:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Driver til Okipage 4w Plus

Ja, samtlige af familiens printere er enten til rep, eller solgt, så nu har vi støvet en gammel Okipage 4w Plus frem. Men de disketter der engang hørte med, virker kun til win95/98, så det vil hverken Win2000 eller XP godtage. har så prøvet at downloade driver fra Oki's hjemmeside, men den vil den heller ikke godtage, da printeren ikke er installeret....så er der en der kan hjælpe?
Avatar billede fromsej Praktikant
27. september 2003 - 19:42 #1
Den driver du har hentet, er det en exe eller zipfil?
Den skal pakkes ud i en mappe, så skal du i indstillinger, printere tilføj printer, og vise win2000 hvor driverne ligger.
Avatar billede action Nybegynder
27. september 2003 - 19:45 #2
Det er en zipfil....har pakket den ud også skal man starte et setup progrem (exe) og der vil den så ikke vidre
Avatar billede fromsej Praktikant
27. september 2003 - 19:47 #3
OK, prøv at give mig linket til driveren.
Avatar billede ebe Praktikant
27. september 2003 - 20:19 #4
du skriver ikke til hvilket operativsystem, her en til xp
http://www.printer-drivers.com/drivers/55/55888.htm
Avatar billede ebe Praktikant
27. september 2003 - 20:22 #5
her skulle der være både til 2000 og xp
http://www.comworth.co.nz/web/content.asp?cont=notices
Avatar billede action Nybegynder
27. september 2003 - 20:22 #6
fromsej:
http://www.oki.dk/fcgi-bin/public.fcgi?pid=6&cid=117&chid=1

ebe: Sorry....de gamle har 2000 og jeg Xp...men man skal være medlem til det link du sendte
Avatar billede ebe Praktikant
27. september 2003 - 20:25 #7
login = drivers
password = all
Avatar billede action Nybegynder
28. september 2003 - 18:31 #8
Hva ebe....det er dig der skal have pointene, men du har jo ikke skrevet det som et svare, så...

Men mange tak for hjælpen.
Fik det til at virke. Godtnok er printeren fucked up....vil ikke rigtig tage papiret, men det er så ligemeget når min nye printer kommer til at funge imorgen
Avatar billede ebe Praktikant
28. september 2003 - 19:20 #9
Hvis jeg har hjulpet dig, og driveren virker, må du gerne give mig points. Jeg (og mange andre) lægger gerne en kommentar, indtil sagerne er løst, og så finder vi ud af pointsene bagefter  :)
Avatar billede fromsej Praktikant
28. september 2003 - 21:24 #10
Ebe>>Nemlig, det er der mange der kunne lære noget af. ;o)
Avatar billede ebe Praktikant
29. september 2003 - 06:49 #11
hej fromsej, rart at se dit navn igen :)  long time no see, men jeg er lønslave igen og næsten aldrig på eksperten mere..... :(
Avatar billede fromsej Praktikant
29. september 2003 - 18:03 #12
Hej Ebe, og i lige måde.*S*
Jeg synes nok det var længe siden jeg var stødt på dig.
Det er vel godt nok at have fået arbejde, så der kommer lidt ekstra i posen, men du bliver nødt til at kigge forbi herinde ind imellem, ellers risikerer vi jo at siden bliver nødt til at lukke. ;o)
Avatar billede ebe Praktikant
30. september 2003 - 08:27 #13
fromsej >> der er skams da også andre som stiller spørgsmål!.. *lol*

Det er bare ærgeligt, at jeg ikke fik job som datamatiker, men som lærer for en tvind skole hvor jeg har været før. Det er nogen værre rødder, og min uddannelse er ligesom spildt. Men pengene er gode nok, som du selv har bemærket. :)
Avatar billede action Nybegynder
30. september 2003 - 11:38 #14
Hermed gjort. Endnu engang tak
Avatar billede ebe Praktikant
30. september 2003 - 12:06 #15
selv tak, og husk at både google og ixquick er din ven. når du søger efter en driver, indtast f.eks. betegnelsen+download. Som regel får man en masse op, og så er det bare at afprøve.....    :)