Avatar billede tweety Nybegynder
29. december 2000 - 14:11 Der er 13 kommentarer

Napster og DSL

Jeg har lige konverteret til DSL fra CyberCity. Jeg har installeret Napster V2.0 Beta 8.24 på en windows 2000 maskine. Problemet er, at i 9 ud af 10 forsøg på at downloade (lovlig) musik fra Napster, forbliver status \'Connecting...\' indtil jeg får en timeout. I enkelte tilfælde er det lykkedes, men der skal mange forsøg til.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. december 2000 - 14:13 #1
Lovlig LOL
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. december 2000 - 14:15 #2
Også selvom det er en solid cable, eller T forbindelse du henter fra? - Husk at det skal kun være de grønne!!
Avatar billede okay Nybegynder
29. december 2000 - 14:17 #3
ha ha ha...henter du nogen lovlig mp3 over napster...
Avatar billede tweety Nybegynder
29. december 2000 - 14:18 #4
Også selvom det er fra \"grønne\" forbindelser.

og dalbjerg.... der findes faktisk mange gode bands, som kan downloades lovligt fra Napster
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
29. december 2000 - 14:18 #5
Når jeg henter musik (lovlig selvfølgelig) så sker det der meget sjældent. Også selvom det ikke er \"de grønne\" jeg henter fra. Jeg har ADSL med TDK.
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 14:28 #6
du sidder vel ikke med noget proxy ting ? husk at du kan/skal sætte det op i napster !
Avatar billede manon Nybegynder
29. december 2000 - 15:13 #7
Godt spm. du har oprettet TWEETY.

Når jeg henter \"lovlig\" musik via Napster, så for jeg en \"Transfer Error\" i 8 ud af 10 forsøg.
Og har stadig ikke fundet et svar på hvorfor, men jeg tror at deres server er total overbelastet, da alle skal nå at hente noget \"lovlig\" musik inden de skal betale 5$/md *s*
Avatar billede krismort Nybegynder
29. december 2000 - 18:28 #8
At der kommer afbrydelser på napster er jo fordi at den bruger som man henter fra enten er overbelastet eller at han simpelt cutter forbindelsen fordi han ikke gider at have folk hængende længere. Det kan desuden også være at han hun simpelt hen slukker sin computer.

Man må simpelthen bare prøve sig frem på en ny fil. Jeg tager gerne 2-3 af samme sang på forskellige forbindelser så lykkedes det gerne med mindst en enkelt.

Hvis der er tale om opsætningsproblemer skal du fjerne proxy serveren fordi du kører ADSL.

Kristian Out
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. februar 2001 - 00:17 #9
Glem Napster, det er ved at være dødt !
Brug nogle af de mange ftp´er der findes rundt omkring
www.fxpmatrix.com
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. marts 2001 - 08:54 #10
hvad er problemet løst ?
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:28 #11
SKAL SPM. IKKE LUKKES ? :-)
Avatar billede kjalle Nybegynder
22. marts 2001 - 20:15 #12
hvem skrev forresten napster var ved at være død ????? naaaaah vel !
Avatar billede lightyear Nybegynder
05. april 2001 - 16:07 #13
Prøv at sætte din TCP/IP sharing port til \"0\". Det skulle gerne hjælpe.

Mvh.
Lightyear