Avatar billede devradio Nybegynder
26. september 2003 - 22:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jensen Scandinavia Broadband router, password problem!

Hej, jeg har lige fået en jensen broadband wlan router, som desværre har et password fra den tidligere ejer, som jeg ikke lige på stående fod kan komme i kontakt med. Det jeg savner er en "reset" funktion eller en måde at komme ind i routeren på så jeg kan ændre password og krypterings nøglen. Hvis nogen kan hjælpe ville jeg sætte stor pris på det.
Avatar billede x-masman Nybegynder
26. september 2003 - 22:22 #1
er der ikke en lillebitte skjult knap på selve routeren? Det er der ihvertilfælde på min router(ikke nagen til din). Har du prøvet at logge ind uden navn og med password admin ?
Avatar billede devradio Nybegynder
26. september 2003 - 22:24 #2
ja har prøvet alt hvad jeg kan finde på som "default" password og brugernavn,men desværre ingen reset knap.
Avatar billede x-masman Nybegynder
26. september 2003 - 22:25 #3
så bliver det nok svært.
Avatar billede devradio Nybegynder
26. september 2003 - 22:30 #4
tell me about it..;)
Avatar billede x-masman Nybegynder
26. september 2003 - 22:35 #5
måske kan du åbne den og finde batteriet og pille det ud og sætte det i igen. No garanties
Avatar billede devradio Nybegynder
26. september 2003 - 22:58 #6
hmmm, gad vide om der sidder et batteri, kigger lige..
Avatar billede devradio Nybegynder
26. september 2003 - 23:10 #7
hmmm, desværre der sidder nogle jumpere som jeg har prøvet at flytte lidt rundt på, men det hjælper ikke.
Avatar billede devradio Nybegynder
08. oktober 2003 - 09:12 #8
lukker