Avatar billede code_freak Nybegynder
26. september 2003 - 16:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Panda Antivirus (dansk købeside)

Jeg søger en side hvor jeg kan få banda Antivirus på opkrævning, da jeg ikke er så glad for kort betaling.
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. september 2003 - 16:57 #1
http://www.imw.dk

de kan sende den pr. efterkrav.

version 7
Avatar billede code_freak Nybegynder
26. september 2003 - 16:58 #2
er version 7 den nyeste?
Avatar billede code_freak Nybegynder
26. september 2003 - 17:00 #3
og vis jeg nu skulle have et godt antivirus program, skal det så være et andet?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. september 2003 - 17:03 #4
PAnda er rigtig godt. Jeg har selv brugt dem i flere år! De har også vundet flere priser, senest læste jeg det i Alt om Data, tror jeg det var. Så behold du bare din Panda Bjørn.
Avatar billede code_freak Nybegynder
26. september 2003 - 17:04 #5
ser man kun har licens til 12 mdr... skal man så betale samme sum igen?
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. september 2003 - 17:26 #6
nej .. men så kan du ikke opdatere programmet mere .. dvs program rettelser .. antivirus update skulle vist stadig være muligt... men check deres hjemmeside.
Avatar billede code_freak Nybegynder
26. september 2003 - 17:28 #7
okay... takker for dit svar
Avatar billede IT-kanien Nybegynder
26. maj 2013 - 17:42 #8
Tror ikke du kan finde det billigere end her http://e-gear.dk/panda-antivirus-pro-716.html eller skal du have fat i Panda Danmark, hvor du nok kan lave en ordning med dem om afbetaling.