Avatar billede kapt Nybegynder
25. september 2003 - 22:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

cd key

kan jeg på nogen måde finde min cd key, under windows et eller andet sted, da jeg selvfølglig
har smidt mit gamle kabinet med ægtheds mærkaten ud og ikke fået skrevet cd key'en
ned et andet sted. det er en xp pro oem version
Avatar billede zenze Nybegynder
25. september 2003 - 22:49 #1
Hent Aida32 og når du har installeret det, går du ind under operativsystem. Dér finder du productID
Avatar billede zenze Nybegynder
25. september 2003 - 22:50 #2
Avatar billede resten Nybegynder
25. september 2003 - 22:51 #3
Avatar billede kapt Nybegynder
25. september 2003 - 22:52 #4
ser meget lovende ud ,prøver lige
Avatar billede bredker Nybegynder
25. september 2003 - 22:54 #5
aida32 kan fortelle dig det
klik på  " operativ system " >> "operativ system " igen
så kan du læse din produktnøjle
Avatar billede bredker Nybegynder
25. september 2003 - 22:56 #6
og hvis det er en OEM vertion der var med en anden maskine må du ikke bruge den til en ny maskine , da den licens dervar med kun må bruges til den maskine den er købt sammen med
Avatar billede resten Nybegynder
25. september 2003 - 22:58 #7
Så må jeg også heller svare jo.......
Avatar billede kapt Nybegynder
25. september 2003 - 23:04 #8
mange tak for hjælpen.
og forresten må man gerne bruge en oem version på en anden maskine,
men nu er det kun kabinetet, jeg har skiftet.
det var en meget hurtig og god hjælp.
kapt.
Avatar billede bredker Nybegynder
25. september 2003 - 23:08 #9
den må kun bruges sammen med den hardware den er købt sammen med
det kan du også se hvis du læser licens betingelserne
Avatar billede zenze Nybegynder
25. september 2003 - 23:09 #10
Tak for det. Fint lille program.
Avatar billede kapt Nybegynder
25. september 2003 - 23:13 #11
resten . jeg prøvede lige dit forslag også. det er sgu nemt, men
jeg må give point'ene til zenze da han kom først.
endnu en gang mange tak.
Avatar billede zenze Nybegynder
25. september 2003 - 23:14 #12
Hvis man må bombe en hel nation tilbage til stenalderen med en påstand om at der er masseødelæggelsesvåben i landet - og der så viser sig ikke at være noget at finde, - så må man nok også skifte Window$ på sit kabinet, eller omvendt :0)
Avatar billede bredker Nybegynder
25. september 2003 - 23:19 #13
der er da vist nogen der ikke har læst deres licens betingelser før de har accepteret dem
Avatar billede zenze Nybegynder
25. september 2003 - 23:29 #14
Kabinet?! Det kan så blive nogle dyre strømforsyninger, lydkort, grafikkort, harddiske o.a. vi nu skal ud og købe, hvis de gamle brænder af. Værs'go: en harddisk til 845kr. + nyt styresystem til en tusse - og held og lykke med det!!!