Avatar billede exe_science Nybegynder
28. december 2000 - 21:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP_GRAFIK!!!!!!!!!

Jeg sider her og laver noget i photoshop og jeg er gået lidt i stå jeg har tænkt mig at lave en navigations panel ude i venstre side men tror ikke det vil blive særligt flot. Så hjælp mig i kan se billedet på http://users.cybercity.dk/~dsl10094/bagrund.GIF og så kan i jo downloade det og lave et navagations panel på billedet. så kan i ligge det ud på nettet. og skrive adressen. til det. og så ser jeg det og hvis jeg er tilfreds så bruger jeg det til min hjemmeside. men hvis der er flere forslag så udvælger ejg det som ser bedst ud.....

Men husk der er copyright på det billedet.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
29. december 2000 - 00:54 #1
hehe, du skal ikke være bange for det der med copyright...

Du gider ikke lige starte med stort bogstav efter punktum vel?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
29. december 2000 - 00:56 #2
------->exe_science

Jeh synes du burde lave det hele om...den er jo hel fatalt gyselig.....
Avatar billede krismort Nybegynder
29. december 2000 - 18:32 #3
HeHe, Det er bare hære grimt mand
Avatar billede krismort Nybegynder
29. december 2000 - 18:33 #4
Du forventer da vel ikke at folk vil sidde og tegne for dig ? Og så for 60 points?
Avatar billede exe_science Nybegynder
29. december 2000 - 23:15 #5
Det her siger i jo man godt må. hvis jeg ikke har fundet svaret så mån jeg cvare på det selv og trække pointene tilbage. så det gør ejg så. men jeg har også lavet en menu selv såååååååå.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
29. december 2000 - 23:34 #6
Det er da helt i orden at du tager dine point selv.

BTW, må vi ikke se det færdig produkt?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
30. december 2000 - 18:06 #7
Forresten, må du godt være oppe til klokken 23:15?