Avatar billede exe_science Nybegynder
28. december 2000 - 19:39 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

er det snyd????????

Jeg er ny her men jeg så lige at der var en som stilte et spørgsmål men efter lidt skrev han noget som et svar så accepteret han det som han selv havde skrevet er det snyd se der her http://www.eksperten.dk/spm/5608
Avatar billede exe_science Nybegynder
28. december 2000 - 19:44 #1
Husk jeg siger ikke det er snyd men spørger kun.....
Avatar billede handmade Nybegynder
28. december 2000 - 19:46 #2
Hvis man stiller et ? og ikke får et svar man kan bruge til noget, er det OK at tage sine points tilbage, bare man ikke gør det hver gang man stiller et spørgsmål.. Man kan jo også nogle gang sige \"tak for indsatsen\" selv om det ikke løste et problem helt, bla ved at give lidt points. Man må selv afveje hvad der er rimeligt og retfærdigt - hvis man misbruger systemet, får man bare ikke længere svar på sine spørgsmål :-))
Avatar billede 12tri Nybegynder
28. december 2000 - 19:46 #3
Nej
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. december 2000 - 19:47 #4
Han fik ikke et svar han kunne bruge til noget. Så er det i orden.
Hvis der kommer svar/kommentarer senere skal man så ikke regne
med at få point, men det er da pænt gjort.
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. december 2000 - 19:47 #5
Nej, han er bare et mindre intelligent individ...

/vh
Simon
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. december 2000 - 19:48 #6
Hvis man har fået et tilfredsstillende svar på det spørgmål man har stillet er det normalt at man acceptere svaret. Og når det kun drejer sig om 15point kan han vel, som tak til dem der har brugt tid på at løse hans problem, dele lidt ud.... men det ligger vist i en gråzone
Avatar billede dar Nybegynder
28. december 2000 - 20:30 #7
Nej, det er ikke snyd. Men det ville måske have været mere retfærdigt at dele pointene ud mellem dem der har brugt tid på spm\'et.
Avatar billede exe_science Nybegynder
28. december 2000 - 21:03 #8
Takker