Avatar billede isbjerg Nybegynder
24. september 2003 - 13:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne et tegn i alle felter

Hejsa

Jeg har en Xoops-side hvor jeg har exporteret alle brugere (xoops_users) og derefter rettet til og importeret med hjælp af phpMyAdmin.
Men på alle felter der har med text at gøre er der tilsat et ' før og efter texten, dvs. at fisk er blevet til 'fisk' :-(
Er der en eller anden der kan et nemt fix til dette? Eller skal jeg i gang med at rette hver enkelt manuella?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. september 2003 - 14:06 #1
Prøv med:

UPDATE tabel SET felt=REPLACE(felt,'''','');
Avatar billede arne_v Ekspert
27. september 2003 - 12:26 #2
Virker det ?
Avatar billede isbjerg Nybegynder
17. februar 2004 - 10:41 #3
Øhhh jaaa ups den er vist blevet lidt gammel denne her. Jeg fik løst det med EMS MyManager, men du får point alligevel for svaret aligevel
Avatar billede isbjerg Nybegynder
17. februar 2004 - 10:42 #4
:-)
Avatar billede isbjerg Nybegynder
28. april 2004 - 08:36 #5
lukker lige
Avatar billede arne_v Ekspert
28. april 2004 - 08:58 #6
Man fortrød ...