Avatar billede peng Nybegynder
10. april 1999 - 00:00 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kalender system...

Hej allesammen:

Hermed sætte jeg 500 point på spil til en kalender system. Den skal kunne klare kategori, kalender, en evt. admin funktion og en søgning

Held og lykke

Med venlig hilsen
Peng
Avatar billede Slettet bruger
10. april 1999 - 02:23 #1
Der er en færdig løsning her:

http://www.asp101.com/samples/calendar.asp

Go arbejdslyst.
ZaccyOne
Avatar billede td Nybegynder
10. april 1999 - 14:08 #2
Jeg har en ASP kalender.
Du kan godt nok ikke indføre specielle datoer eller skrve events ind i den.
Men den ser godt ud og så er den år 2000 kompatibel.
Hvis du sender din e-mail adresse til mig kan jeg sende filerne til dig.
Hilsen:
TD
dippel@post10.tele.dk
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
10. april 1999 - 16:09 #3
Jeg sidder faktisk og laver en kalender som kan klare events, fødselsdato'er og ting, med tilhørende brugerdatabase system hvor brugeren kan logge ind og ændre sin information..
Avatar billede peng Nybegynder
10. april 1999 - 20:01 #4
Kan du ikke give en URL, så kan jeg se en beta version af den
Avatar billede jonaskvl Nybegynder
10. april 1999 - 20:03 #5
joh du kan sende mig din E-Mail adresse så kan jeg sende dig et link.. JonasK@urin.dk
Avatar billede peng Nybegynder
10. april 1999 - 20:05 #6
min er peng@yo.dk
Avatar billede asp Nybegynder
11. april 1999 - 11:48 #7
Jeg har udviklet en kalender for det firma jeg arbejder i, du kan se den på http://www.vfu.dk/default.asp?id=7

-Den er 100% år 2000 kompatible
-Den vedligeholdes gennem browseren
-Den understøtter flere lag brugere
-Den er søgbar
-Den understøtter ubegrænset poster
-Alle poster kan indeholde dagsordner, resumeer, anmeldelser mm.

Kalenderen understøtter alt det du er ude efter, samt flere andre ting.

Hvis der skulle være yderlige interesse bedes du kontakte NetAkademiet på info@netakademiet.dk
Avatar billede peng Nybegynder
11. april 1999 - 13:38 #8
Hej ASP:

Jeg vil meget gerne høre prisen. Jeg havde ellers regnet med at det var gratis... Men sige da et pris.
Avatar billede asp Nybegynder
11. april 1999 - 14:32 #9
Jeg sidder blot i udviklingen, og har intet med prisen at gøre :-(

Du kan Kntakte Alex Monnerup på alex@netakademiet, eller 63137000, hverdage 9.00 - 16.00

mvh

Dennis

Avatar billede peng Nybegynder
11. april 1999 - 14:35 #10
HEJ IGEN.

Da vi lave siten "for sjov", har vi desværre ikke penge til at købe. Men kan vi ikke lave en bythandle. dvs. Vi sætte Jeres logo på, eller...
Avatar billede asp Nybegynder
11. april 1999 - 14:48 #11
Som sagt, det kan jeg ikke tage stilling til. Kontakt Alex og se om du kan lave en aftale med ham ;-)
Avatar billede peng Nybegynder
11. april 1999 - 14:50 #12
ok...
Avatar billede Slettet bruger
23. april 1999 - 00:37 #13
Peng har du fundet ud af noget, da jeg har været væk et par dage har ikke rigtig været up-to-date her inde. Har du fået lov til at få det eller hvad..?

//overload
mail: overload@get2net.dk
Avatar billede peng Nybegynder
01. juni 1999 - 21:05 #14
Har mistet interessen
Avatar billede peng Nybegynder
25. december 1999 - 17:23 #15