Avatar billede typen Nybegynder
23. september 2003 - 21:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

genstart virus

Jeg mangler 1 link til det program hvor man kan gøre sådan at ens computer ik genstarter 1 min efter start op.
Avatar billede bredker Nybegynder
23. september 2003 - 21:07 #2
Avatar billede chalde Seniormester
23. september 2003 - 21:26 #3
Hmm, er der ikke noget med at spørgsmål ang. blaster er gratis?
Avatar billede nettips Nybegynder
23. september 2003 - 21:34 #4
Chalde: I så fald bedes I opfatte mit svar som en kommentar - sorry ;-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. september 2003 - 00:08 #5
Start | kør, skriv
shutdown -a
og tryk enter. Så afbryder du at den genstarter. Og spørgsmålet er ganske rigtigt gratis. :)
Avatar billede nettips Nybegynder
24. september 2003 - 16:43 #6
Hej Typen,
Tak for point, men de falder på en ufortjent måde, idet dit spørgsmål var gratis. Hvordan får du point'ne tilbage? Kan nogen hjælpe?
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2003 - 17:08 #7
Du opretter bare et spørgsmål med overskriften "point retur til typen" eller ligende og ligger et link til dette spg (http://www.eksperten.dk/spm/404824) i.
Avatar billede nettips Nybegynder
24. september 2003 - 17:31 #8
Typen bedes gå til http://www.eksperten.dk/spm/405256 og få sine point velfortjent retur ved at svare på "spørgsmålet".