Avatar billede dransfeldt Nybegynder
23. september 2003 - 19:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Driver til Laserwriter 8500

Jeg har erhvervet mig en appel laserwriter 8500, som jeg bruger sammen med min PC med Win 2000.
På Adobes hjemmeside har jeg fundet en driver så printeren fungere for så vidt fint.
Men..... jeg vil gerne ind og rette i printerens konfiguration, bl.a. så den ikke udskriver en testside hvergang jeg tænder den.
Er der nogen der kan hjælpe med en "original" drive rder giver adgang til dett?
Avatar billede 7degreez Praktikant
23. september 2003 - 19:34 #1
Prøv appel´s egen hp. www.appel.com og kig under support or download drivers, og find din printer...
Avatar billede 7degreez Praktikant
23. september 2003 - 19:37 #2
Avatar billede 7degreez Praktikant
23. september 2003 - 19:38 #3
Avatar billede webmasterdk Praktikant
23. september 2003 - 21:05 #4
http://www.printer-drivers.com/companies/95.htm
brugernavn og password til download:
user: drivers
pass: all
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. september 2003 - 21:23 #5
Vejledning til printeren: www.archaic-apples.com/files/mac/manuals/ printers/0340210ALW8500UG.PDF

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. september 2003 - 21:23 #6
Avatar billede dransfeldt Nybegynder
24. september 2003 - 09:14 #7
Tak til 7degreez for driveren. Den til Win Nt fungere fint.
Driveren foreslået af webmasterdk, har jeg stiftet bekendskab med men den fungere desværre ikke under win 200.
Og til hoejrup, mange tak for linket til brugervejledningen. Jeg har down loaded den, og vil studere den ved lejlighed.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 09:26 #8
dransfeldt>Velbekomme! Så er det sjovt at du giver point for en driver, der fungere udemærket i forvejen.

/per
Avatar billede dransfeldt Nybegynder
24. september 2003 - 11:03 #9
Grunden til jeg valgte at give point for den driver 7degreez henviser til, var at den indeholder konfigurationsprogrammet til printeren, og det var det mit spørgsmål gik på.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 11:18 #10
Normalt indeholder driveren også konfigurationsprogrammet, og sådan har det fungere de sidste 10 år hos Apple.

/per