Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
22. september 2003 - 23:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

izmat - site hjælp

Hejsa...

Jeg har lige nogen spørgsmål så jeg håber i vil besvare :)

Jeg skal til at købe et nyt domæne, havde tænkt lidt over izmat men ved ikke hvad TLD´et skal være.
Til dem der ikke ved hvad TLD er, så er det det der står efter domænet f.eks. .dk - .com - .net - .org

Så hvilket TLD syntes i jeg skal vælge?

Jeg ved hellere ikke lige helt hvad jeg skal sætte på siden af indhold men af design havde jeg tælnkt lidt over at designet skal være hvist i det med noget is på da iz i izmat lyder som iz,

Så hvad syntes i jeg skal sætte på af indhold på siden?

Og hvis det skal være et community af en art, og hvis der er nogen der gerne vil hjælpe med siden mht. til design (programmering, flash etc.) og indhold etc. så skriv lige ;)

Har du evt. et andet navn til et community?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 23:30 #1
ik' for noget.. men hvorfor vil du bruge penge og tid på noget du ikke ved hvad skal være? :)
Avatar billede henninga Novice
22. september 2003 - 23:42 #2
Der er jo TLD'er som er meget specielle og der er osse nye TLD'er og anderledes TLD. Hvis TLD er vigtig kan TLD jo vælges fra en liste med TLD som udbyderen har. Ikke alle udbydere sælger alle TLD'er, men en TLD jeg ikke har set før er tk - det er da en lidt skæg TLD.
Held og lykke med siden.
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
17. november 2003 - 12:49 #3
Jeg ved jo også godt hvad der skal være på siden.. eller har nogen ideer men ville bar ehører hvad i synes. Men ikke sikkert jeg køber domænet lige nu.. så lukker spørgsmålet ;)