Avatar billede _-jonas-_ Nybegynder
22. september 2003 - 18:09 Der er 2 kommentarer

Programmet er for stort til at passe ind i hukommelsen?

Hej...
Jeg har et fil som er komprimeret med et eller andet program. Det ligger i en .EXE fil. Når jeg kører det skriver det: Programmet er for stort til at passe ind i hukommelsen og afsluttes...

Kan nogle hjælpe mig???

Hilsen
Jonas
Avatar billede shitping Nybegynder
22. september 2003 - 21:44 #1
Prøv at bruge Norton Total commander den kan klare de fleste kompressionsformater, eller hvis du har winzil eller lign. installeret, så højreklik på filen, og åben med winzip.
Avatar billede shitping Nybegynder
22. september 2003 - 21:44 #2
Arch winzip selvfølgelig.