Avatar billede www.dk Nybegynder
20. september 2003 - 13:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ADSL fra Cybercity

Hvis man vil have ADSL fra Cybercity, hvorfor er det så at der skal trækkes ny kabler ud til de andre telefoner jeg har, fra den telefon de installere ADSL ved?
Avatar billede dana Nybegynder
20. september 2003 - 15:23 #1
Jeg ved ikke lige om jeg helt forstår dit spørgsmål, men jeg fik sat et separat stik op til mit CC ADSL ved siden af mit almindelige telefonstik og der går så et kabel ud til et sted på væggen udenfor hvor det bliver tilsluttet. CC bruger en anden installation end f.eks. TDC. Jeg har kun en router og ikke noget med skilleblade eller noget andet.
Avatar billede www.dk Nybegynder
20. september 2003 - 15:51 #2
Ok.. Det er bare fordi, at der inde på deres side står: Efter installationen skal du være opmærksomme på, at det kun er det telefonstik, hvor ADSL-forbindelsen er installeret, som vil kunne benyttes til fastnettelefon. Har du telefoner andre steder, skal du derfor selv trække forlængerkabler fra dette stik.