Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
27. december 2000 - 17:56 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Æ, Ø og Å mangler!

Jeg har fundet billeder til at lave en Peter Plys ABC , men da de er fra England mangler jeg æ,ø og å.

Se resten af bogstaverne her : www.peter-plys.dk/abc.htm

Håber her er en som kan hjælpe mig.

P.S. bogstaverne der mangler skal være i samme stil og størrelse som de der er på siden i forvejen.
Avatar billede cstern Nybegynder
27. december 2000 - 18:36 #1
Det er nogle ret grimme scanninger. Og der er kun en version af hver figur. Kan du ikke let lave nogle bedre end disse? Hvis du har et fornuftigt billedbehandlingsprogram, som f.eks. Photoshop skulle det være en smal sag for dig. Men man kan selvfølgelig også gå videre med de du allerede har - jeg syns bare ikke de er så pæne (men det var selvfølgelig ikke det du spurgte om... ;-)
Avatar billede prodic Mester
27. december 2000 - 18:47 #2
http://www.eksperten.dk/spm/36808 - hvem ejer Peter-plys.dk??

Dig eller ham den anden, eller i er måske den samme???  Jeg kunne godt tænke mig en forklaring.
Eller er du tidligere blevet slettet og har oprettet en ny bruger?
Har du en forklaring?
Avatar billede prodic Mester
27. december 2000 - 18:50 #3
http://www.eksperten.dk/spm/36591 - desuden er det den forkerte kategori.

Du ønsker at det bliver lavet for dig, det er et job. I denne kategori kan du spørge om hvordan det bliver lavet ikke få andre til det. Flyt derfor spørgsmålet til evt. Fri Debat.
Avatar billede repsac Nybegynder
27. december 2000 - 19:41 #4
Avatar billede repsac Nybegynder
27. december 2000 - 20:50 #5
Snyder ... giv mig kun de point du mener jeg skal have for det ene Æ.
Snup så selv resten af point\'ene og skrid.

ref:[http://www.eksperten.dk/spm/40360]
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
28. december 2000 - 12:16 #6
Jeg er alså ikke nogen snyder.
Grunden til at der er flere kontoer med ca. peter-plys.dk er at jeg ikke kunne logge ind med den første jeg havde og så er der to andre som hjælper med på siden - de har også oprettet en konto her.

Men jeg vil blive glad hvis du også vil lave et Ø og et Å .
Avatar billede prodic Mester
28. december 2000 - 14:15 #7
Kunne du ikke få de 2 andre til at give lyd fra sig også, så man kan være lidt mere sikker på at du ikke er en tribel-bruger.
Avatar billede repsac Nybegynder
29. december 2000 - 11:28 #8
=>Peter-plys.dk kan du få admin til at godkende det over for os og skrive det her i spm.?
--> så skal jeg gerne også lave Ø og Å ...

Men hvis du ikke kan afvise snyderiet laver jeg intet! - ærlighed frem for alt.
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
29. december 2000 - 12:37 #9
Hvordan får jeg dem til det ?
Skal jeg skrive til admin og bede dem rense mig fra denne anklage ?
Avatar billede repsac Nybegynder
29. december 2000 - 14:03 #10
Du har oprettet mere end én bruger ... det er mod reglerne!
Hvis du har haft problemer er administratorene så ikke de rette at tale med dit problem om? - i stedet for at klare det på egen hånd ved bare at oprette en ny bruger.

Problemet er absolut ikke mit. Du har forbrudt dig på regelsættet og hvad du skal gøre for at gøre det godt igen ... aner det ikke!
Mail da til admin om dit problem ...
Avatar billede repsac Nybegynder
29. december 2000 - 14:08 #11
Hmmm \"der er to der hjælper mig\" ... den kan man i princippet altid fyre af ... kan du forstå min skepsis?
Avatar billede repsac Nybegynder
29. december 2000 - 14:22 #12
Dette spørgsmål er postet ca. 5 min. efter du er oprettet som bruger.
Du har også kun deltaget i dette ene spm. du selv har opretttet.
Det er meget svært at tro dig ... \"har oprettet to (eller flere) brugere fordi den ene ikke virkede\" + \"har to hjælpere\" ...
Vi (jeg) mangler lidt kolde facts så jeg er 100% sikker på at du ikke fusker dig til et stykke arbejde!
Så vidt jeg husker har du også spurgt om hjælp til at få revideret designet ... det er minimum 1 uge siden ... så der har det altså virket for dig ... eller en af dine \"hjælpere\"!
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
29. december 2000 - 16:47 #13
Ja det er korekt at ham med brugernavnet www.peter-plys.dk har oprettet et spørgsmål hvori vi gerne vil have lavet et redesign.
Avatar billede prodic Mester
29. december 2000 - 16:51 #14
Ham med brugernavet Peter-plys.dk - jamen det er jo dig?????!!!
Forklar lige den.
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
29. december 2000 - 17:08 #15
Jeg er peter-plys.dk og så er der en der er www.peter-plys.dk
Meningen med de ens brugernavne var egentligt at der så kom lidt reklame for vores side.
Avatar billede prodic Mester
29. december 2000 - 17:19 #16
Og i havde i jeres vildeste fantasi ikke forestillet jer at folk ville undre sig over det på et tidspunkt???
Jeg er ikke overbevist endnu, jeg manger endnu at høre fra de 2 andre. Dem må du jo kende ret godt, så få dem til at give lyd fra sig.
Avatar billede repsac Nybegynder
29. december 2000 - 17:57 #17
Hvad mener vores kære administratore?

=>peter-plys.dk: Reklame for jeres sitet? I har snarere fået det modsatte.

Hvilke brugere har du så oprettet som du efter sigende ikke kunne få til at virke?

Kunne i tre/fire (?) brugere ikke prøve at poste en besked præcist samtidig? - på sekundet ... Det kan i hvert fald være svært at gøre når man er én person ... bevis din uskyld!

Casper

PS. Prodic det ender med at blive helt interessant at høre en forklaring ... Hvis han/de da har én.
Avatar billede repsac Nybegynder
29. december 2000 - 18:02 #18
\"Ja det er korekt at ham med brugernavnet www.peter-plys.dk har oprettet et spørgsmål hvori vi gerne vil have lavet et redesign\"
Dvs. der var to fra starten? I det spørgsmål hvor du eftersøger hjælp til designet omtaler du kun \"jeg\" ...

Jeg skal gerne indrømme at jeg ikke stoler ret meget på dig. Bevis din uskyld! - hvordan? ... det er op til dig/jer
Avatar billede repsac Nybegynder
29. december 2000 - 18:04 #19
I øvrigt hvad er dine hjælperes brugernavn?
Avatar billede repsac Nybegynder
30. december 2000 - 16:40 #20
Fingeren ud af chokoladekanalen ...

Vil du have de sidste bogstaver må du bevise din uskyld ... (det er næsten en kliché)
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
31. december 2000 - 13:02 #21
Desvære så er vi kun to tilbage på projektet nu og det er kun mig : Jesper , der er hjemme.

Det er selvføgelig op til dig om du vil lave de 2 sidste bostaver.
Hvis du tror jeg med vilje prøver at snyde mig til flere point på eksperten så er det iorden med mig at du ikke gidder lave å og ø.

Hvis du ikke gidder må jeg så prøve at finde en anden til opgaven.
Men du får alligevel dine 100 point for det æ du har lavet.

Skriv lige hvad du beslutter.
Avatar billede repsac Nybegynder
01. januar 2001 - 18:57 #22
Hmm du kan ikke lokke mig med point!
Jeg lavede Æ\'et fordi jeg ikke havde det store at tage mig til og at jeg mente det var en absolut overkommelig opgave.

\"Det er selvføgelig op til dig om du vil lave de 2 sidste bostaver\" - rigtigt, men det er optil dig at give mig \"samvittighed\" til at kunne lave dem ... baah det lydder snerpet ...

Jeg vil være sikker på ikke at hjælpe én der snydder ... dermed basta!
Kan du sikre mig du ikke fusker, evt. via admins accept eller hvad ved jeg, vil jeg da gerne lave de to sidste bogstaver til dig. Det skal ikke være noget problem. Det skal heller ikke være noget problem om jeg får 200p mere til min ringe samling ... op i - undskyld mig - røven med de point! Jeg gjorde det for at hjælpe - kald mig bare idiot, men nogle mennesker er bare generelt flinke med en gerning ...

Jeg gidder somend godt, men vil som før omtalt være sikker på ikke at hjælpe en fusker!

Hvad jeg beslutter ... afhænger 100% af dig ... om du kan sikre mig at jeg ikke hjælper en fusker.
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
02. januar 2001 - 17:20 #23
Nej jeg kan ikke bevise atjeg ikke har snydt.
Så jeg må jo prøve at finde en anden til opgaven.
Men du skal da alligevel have point for dit æ.