Avatar billede gaardbo Nybegynder
19. september 2003 - 18:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computeren fryser når jeg kører Flightsim 2004.

Jeg ved slet ikke om dette er den rigtige kategori - men her er problemet. Jeg har lige købt Microsofts Flightsimulator 2004. Programmet kører fint i op til 5 minutter. Så fryder computeren i både billede og lyd. Og jeg kan ikke lukke program eller PC. Jeg må give den en 'kold tyrker' for at få liv i den igen. Mit grafikkort er et Asus V9560 TD med 256 MB ram. Jeg kører med DirectX 9.0b. Når jeg tester 3D på dxdiag, kører kuben fint på både niveau 7, 8 og 9. Processoren er en 1.3 og jeg har 512 MB ram.
Avatar billede noelle Nybegynder
20. september 2003 - 01:00 #1
det kan være at der er et andet program der optager alle resurserne. prøv at lukke unødvendige programmer der kører i baggrunden!
Avatar billede gaardbo Nybegynder
20. september 2003 - 21:35 #2
Jo, men når jeg ser på Windows jobliste er der ikke nigen programmer i baggrunden. Så kan det være nogle processer, men det er jo ganske umuligt at gennemskue, hvilke der kan lukkes ned og hvilke der er nødt til at køre (i hvert fald for mig). Men jeg tror du kan have ret, for når jeg kigger på joblisten/ydeevne, så er processoren 100% belastet.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
22. september 2003 - 11:11 #3
Afen eller anden mystisk grund har problemet løst sig af sig selv. Aner ikke hvorfor eller hvordan. Lukker.