Avatar billede fjensen Nybegynder
27. december 2000 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Glem kodeord

JEg har glemt mit kodeord til min internetforbindelse - er der nogen steder jeg kan se den - evt i reg.databasen
Avatar billede phaze Nybegynder
27. december 2000 - 14:25 #1
Beklager, der er vist ikke andet at gøre end at få fat i din udbyder og høre dem ad.

- PhaZe
Avatar billede prodic Mester
27. december 2000 - 14:33 #2
Det skulle lige være hvis du bruger profiler(forskellige brugeropsætninger) på din PC\'er. Så gemmer maskinen nemlig en pwl-fil - med rimeligt mange sjove oplysninger, såsom brugernavne/kodeord etc. Så lav en søgning på din maskine, og søg efter en pwl-fil. Finder du en sådan der hedder noget lign. : ditnavn.pwl - så har jeg et lille sjovt program der kan åbne denne fil for dig. Den kan jeg så sende til dig, og så kan du riskere at være heldig med at finde dit kodeord. Jeg har fundet mange sjove ting i min pwl-fil.

Der findes også andre \"sjove\" værktøjer, der kan afsløre hvad der gemmer sig bag f.eks ******* - sig til og jeg skal se om jeg kan finde det - hvis du altså kan bruge noget sådant.
Avatar billede phaze Nybegynder
27. december 2000 - 14:45 #3
Til Prodic

Heeeey...det program til pwl-filer kunne jeg godt bruge. Gidder du sende det til jmf@edb.dk

På forhånd tak

- PhaZe
Avatar billede bigfoot Nybegynder
27. december 2000 - 14:49 #4
Prodic > Det program må du også gerne sende til mig eller evt. komme med en URL

Godt nytår

eksperten@hoffmann-data.dk
Avatar billede prodic Mester
27. december 2000 - 15:02 #5
Jeg tænkte nok det lille program ville vække noget nysgerighed.

I kan hente det her :
www.prodic.dk/eksperten/pwl/Pwlcrack.zip

Fylder udpakket ca. 25-26 kb og skal køre i den Dos-prompt. Så lister den en liste over de forskellige småting/kodeord der ligger gemt i den pwl-fil.
Avatar billede phaze Nybegynder
27. december 2000 - 15:05 #6
Takker henter det med det samme :)
Avatar billede prodic Mester
01. januar 2001 - 17:30 #7
fjensen : Hvis du har fået det til at virke, så ville en evt. afslutning af spørgsmålet være på sin plads.
Avatar billede andersmll Nybegynder
05. januar 2001 - 01:59 #8
Hvis du ikke har fået slettet opsætningen af dit postprogram kan du gå ind under konti, server, og her står dit password til postserveren, og som standard er det ofte også koden til din forbindelse. Med det lille program Local_Password_Recovery fra Progenic Security kan du se hvad der står inde bag ved *****.
Det er ikke noget med dos prompt, men et \'rigtigt\' windowsprogram der bare viser dig bogstaver for **** i alle de kasser du klikker på.