Avatar billede ostehamster Nybegynder
19. september 2003 - 10:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilføje email til sit DK-Handle hos dk-hostmaster?

Hejsa

En af mine kunder har for snart to uger siden, sendt en email til dk-hostmaster, om at få tilføjet en email adresse til hans handle, så han kunne få en pinkode, og dermed skifte DNS server.

Men de har ikke svaret, og de tager ikke telefonen. Der er vel ingen anden mulighed for at få tilføjet en email adresse. Det kan jo ikke være rigtigt man skal vente en evighed, bare fordi de ikke har konkurrence, gør de bare som de vil, og tager den tid de vil..... Belastende!!!

mvh
Christoffer
Avatar billede riversen Nybegynder
19. september 2003 - 10:51 #1
fik lige svar fra dem i går på en 2-3 uger gammel mail, så de skal nok svare...men kundeservice er vist et fremmedord for dem.
Avatar billede ostehamster Nybegynder
19. september 2003 - 10:56 #2
typisk, men så går der vel en uges tid...
Avatar billede christian Nybegynder
19. september 2003 - 11:17 #3
Jeg har lige fået tilføjet en e-mail til mit DK-Handle
Jeg skrev til dem 4/9 og fik svar 16/9

De gange hvor jeg har ringet til deres kundeservice er jeg kommet igennem, dog ført efter 30 min. begge gange
Avatar billede izzap Nybegynder
22. september 2003 - 13:51 #4
Jeg ringede til dem, sad i kø i under 5 min, og fik skrevet min mailadr på mit handle med det samme og det var opdateret dagen efter, og det er ikke mere end 1½ måned siden, ved ikke om jeg bare var heldig?!
Avatar billede ostehamster Nybegynder
26. september 2003 - 20:55 #5
Wee, så skete det...

Lukker