Avatar billede farili10 Nybegynder
19. september 2003 - 09:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Scrollbar udskiftning med billeder

er der nogen der ved hvordan man skifter sårn non billeder man har lavet, ud med den normale scrollbar i html, eller er der nogen der ved hvor man kan finde ud af det?
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2003 - 09:16 #1
det kan du ikke - den scrollbar kan kun få farver...

derimod er det muligt vha javascript at lave en scrollbar med egne billeder etc - men det er ikke ekstrem let at gå til
Avatar billede farili10 Nybegynder
19. september 2003 - 09:39 #2
nej men det er det jeg vil så hvis der er nogen der kan det vil jeg så udlove lidt flere point
Avatar billede farili10 Nybegynder
19. september 2003 - 10:06 #4
det ser godt ud men har du flere? eksempler
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2003 - 10:08 #5
ikke umiddelbart - men billederne kan du jo bare ændre... ellers søg på eksperten efter "dhtml scroller" så finder du sikkert lidt mere