Avatar billede steen.s Nybegynder
18. september 2003 - 10:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hurtig skift mellem headset og stationere højtalere.

Er der nogen der kende en hurtig måde at skifte mellem et headsæt og stationere højtalere?? (uden at sku' skifte audiostik bag på lydkortet??)
Jeg har købt et headsæt med mikrofon for at kunne tale gratis i telefon over Internettet med min bror som bor i Italien. (Jeg vil selvfølgelig bruge det nye ringeprogram "Skype").
Det er kun når jeg skal ringe at jeg har behov for at lyden kommer ud af headsættet. Når jeg er færdig skal lyden kommer ud af de "normale" højtalere. Lydkortet er et gammelt ”SoundBlaster Live” med 2 lydudgange  (grøn og sort udgang)
Avatar billede llgpublic Nybegynder
18. september 2003 - 10:59 #1
Avatar billede msmows Nybegynder
18. september 2003 - 11:05 #2
Køb 1 stk. 3,5mm han-jack, 2 stk. 3,5mm hun-jack (bøsninger), 1 stk. dobbeltomskifter, lidt "stereokabel".
Monter omskifteren samt én af bøsningerne foaran på pc'en, monter den anden bøsning bag på pc'en.
Du kan nu skifte mellem højttalere og "lyttelapper".
Avatar billede steen.s Nybegynder
07. oktober 2003 - 09:38 #3
Har selv løst porblemet. Fandt en Jack-Connecter til 78,- kr. som kan tænde/slukke for både microfon, headset og højtalere.