Avatar billede jokro Nybegynder
17. september 2003 - 17:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min køler går i min mikrofon.

Hejsa, nu har jeg endelig fået det nye superprogram, SKYPE, installeret.. (virkeligt banebrydende program, vi har nemlig aldrig hørt fx roger wilco)
Nå men tilbage til emnet, når jeg snakker går min køler i min mic og det lyder fuldstændig vildt for dem som snakker med mig.. Hvad kan man gøre ved det?? HASTER!!!

Mvh. Jokro...
Avatar billede msmows Nybegynder
18. september 2003 - 16:25 #1
Er der tale om elektrisk støj eller er det akustisks?
Avatar billede jokro Nybegynder
18. september 2003 - 16:38 #2
Jeg kender ikke rigtig forskellen, men det lyder lidt som en helikopter, jeg har valgt MIC BOOST fra, det hjalp lidt, men det er der stadigt...
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
18. september 2003 - 20:59 #3
Hmmm du skulle have en Mac. Der har du kunnet gøre det som Skype kan, i mange mange mange år....
Men brug et headset da mic'en da vil være tæt på din mund. Ellers må du smække computeren ind i et andet rum (En rigtig god idé ellers må du få nogle mindre støjsvage blæsere...

/JunoLab