Avatar billede janegil Nybegynder
17. september 2003 - 11:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Blir passordet sendt til Verisign?

Når jeg bestiller et certifikat fra Verisign, kommer det opp en dialog som ber meg opprette et passord. http://landsbank.fo/test/rsa.jpg
Blir det passordet sendt til Verisign, eller holdes det internt i min Windows-PC?
Avatar billede lpeurotrust Nybegynder
17. september 2003 - 11:05 #1
Det password du snakker om I denne forbindelse bliver ikke
sendt til verisign, men blot gemt på din server.
Er konsulent for VeriSign så ring gerne på
39540047 hvis du har yderligere spørgsmål eller ønsker hjælp til installationen.
Avatar billede janegil Nybegynder
17. september 2003 - 11:13 #2
Hvis du er konsulent for Verisign, så kan jeg jo ikke stole på deg i denne foprbindelse, vel? Har du en lenke til Microsoft-dokumentasjon?
Avatar billede lpeurotrust Nybegynder
17. september 2003 - 11:17 #3
Grunden til at alverdens banker benytter VeriSign er jo netop
at vi har ekstremt høje sikkerheds foranstaltninger, så jo selvfølgelig kan du stole på mig :o). Vi har jo under alle omstændigheder adgang til dit certifikat da det er os der udsteder det.
Har desværre ikke link til microsoft dokumentation, du må henvende dig til microsoft.
Avatar billede tzr Nybegynder
17. september 2003 - 20:28 #4
undskyld jeg lige snakker 'off question'

lpeurotrust << som konsulent for VeriSign, kan du ikke kigge det her spørgsmål ? :)
http://www.eksperten.dk/spm/402408
Avatar billede lpeurotrust Nybegynder
18. september 2003 - 08:42 #5
Har kigget :0)
Avatar billede janegil Nybegynder
19. september 2003 - 13:20 #6
mere off question: Verisign er, grunnet andre forretningsområder enn kryptering, i ferd med å opparbeide seg samme tillit som Microsoft: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/3122086.stm
Avatar billede lpeurotrust Nybegynder
19. september 2003 - 13:58 #7
Hos EuroTrust hvor jeg er ansat, leverer vi kun VeriSign's krypterings værktøjer. Jeg kan derfor ikke rigtig kommentere de andre forretningsområder da jeg intet kender til dem.
Avatar billede janegil Nybegynder
19. september 2003 - 14:50 #8
Jeg vet, jeg vet. Dere blir nå hatet, uten at dere selv har gjort noe for å fortjene det.
Avatar billede lpeurotrust Nybegynder
19. september 2003 - 14:59 #9
Sådan er det vist altid, når man arbejder i en større organisation
Avatar billede lpeurotrust Nybegynder
19. september 2003 - 15:10 #10
Men jeg synes da også selv personligt det lyder lidt usmart, det der står i linket
Avatar billede kloppie Nybegynder
21. oktober 2004 - 19:22 #11
hej lpeurotrust,
gider du også kigge på denne :) http://www.eksperten.dk/spm/553053