Avatar billede prld Nybegynder
16. september 2003 - 23:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lydproblem på dvd

jeg har prøvet at lave en backup af en af mine dvd film.Brugt dvd shrink til at fjerne alt overflødigt materiale,men når jeg så afspiller kan man høre en stemme i filmen der fortæller hvordan man har lavet filmen? jeg kan ikke finde ud af at fjerne den, er det min brænder der er noget galt med,den er kun en uge gammel,den brænder fint filmen, men laver altså dette problem.Er der nogen der ved hvad dette skyldes, kan det være forkert samlet, men så ville den vel ikke brænde eller ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
17. september 2003 - 00:20 #1
hm.. prøv et andet DVD program. Jeg bruger et program der hedder SUPER DVD RIPPER - helt vildt genialt - og så DIVX formatet så den ikke fylder så meget.

Har jeg misforstået dit spørgsmål?
Avatar billede fromsej Praktikant
17. september 2003 - 00:49 #2
Det program du har brugt er vel Shareware, lavet så hvis du køber fuldversionen vil den stemme forsvinde.
Avatar billede kriger Nybegynder
17. september 2003 - 09:23 #3
Det du skal er at de dvd film du vil lave en backup er at de skal komprimeres.....
De nemmeste til at lave en backup af dine dvd film er programmerne.

-DVD Decrypter
-dvd2one123
-CopyToDVD

DVD Decrypter: det ripper selve DVDér

dvd2one123: Den komprimer så selve rippet så det ikke kommer til at fylde mere end at det kan værer på en dvd skive

CopyToDVD: Nå du har kørt de andre 2 programmer skal du bare bræde dvden med dette program.

Hvis du kun vil have et sprog og en slags under tekster kan du bruge programmet DVD X Copy XPress.
Ens for alle programmerne er at der er simple at bruge.
Dette er klart den bedste måde...
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2003 - 11:34 #4
Er der nogen der ved hvad dette skyldes <---- Ja, det er fordi du har lagt det forkerte lydspor på. :o)
Avatar billede prld Nybegynder
17. september 2003 - 16:44 #5
Okay, det var et forkert lydspor jeg havde valgt. Jeg har ikke nogen problemer nu.Tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2003 - 17:35 #6
any time... :o)