Avatar billede olaf-k Nybegynder
16. september 2003 - 23:23 Der er 9 kommentarer

Efter Win98,2 genindstallering kun 640x480 Hva nu?

Hvordan får jeg ikonet til at kunne give højere opløsning?
Tidligere kunne jeg få flere at vælge imellem, nu er der kun ovennævnte!
Har hentet "Tweakui", men hvordan bruger jeg den (engelske udgave, findes den ikke på dansk?).
På forhånd tak
Olaf
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2003 - 23:26 #1
Du skal nok hente en driver til dit grafikkort :)
Avatar billede ralfi Nybegynder
16. september 2003 - 23:44 #2
ja.. du ska lige huske på at 98 ikke indeholder diverse dirvere som Me, 2000 og xp gør...

så det er bare at hente din driver og så køre du igen :D
Avatar billede msmows Nybegynder
16. september 2003 - 23:50 #3
HUSK - du skal også have installeret en agpdriver til dit bundkort, gælder de fleste chipset(normalt ikke Intel).
Avatar billede ralfi Nybegynder
17. september 2003 - 00:11 #4
msmows > behøves man altså ik.. hvis det bare er en geninsallering som det er i dette tilfælde..
Avatar billede zildjian Nybegynder
17. september 2003 - 18:01 #5
Neej, men det giver ofte en noget bedre 3dmark score ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2003 - 20:05 #6
Winbench er bedre at teste med, da den giver et mere præcist billede af en maskines ydelse.
Avatar billede zildjian Nybegynder
17. september 2003 - 20:21 #7
Okay... kender det ikke :)
Avatar billede msmows Nybegynder
18. september 2003 - 11:07 #8
>ralfi - jeg gør såmænd bare opmærksom på at agp-driveren skal være installeret. Den bliver ofte glemt, med de nævnte problemer til følge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2003 - 20:45 #9
lukketid!