Avatar billede doubled Nybegynder
15. september 2003 - 19:15 Der er 3 kommentarer

mangler en gratis font med credit card skrifttype

Hej eksperter!

Et lidt "ærgeligt" problem står jeg med her...
For noget tid siden, besøgte ejg en af de utallige gratis fonte sider og fandt en SKRIFTTYPE/FONT som jeg ikke husker hvad hedder, men som var en font der skrev nøjagtigt som bogstaverne på et KREDITKORT.

Jeg husker om sitet, at der ved siden at skrifttypen var en lille beskrivelse lavet af personen der havde lavet den/uploadet den.....
Hjælp mig med at finde den igen....1000 tak...
Avatar billede doubled Nybegynder
15. september 2003 - 19:32 #1
iøvrigt har jeg søgt her på eksperten og kigget på tidligere besvaret spørgsmål om samme emne, men BG bank fonten der nævnes er ikke helt perfekt.
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
15. september 2003 - 19:47 #2
http://www.lund.dk/fonts

værsågod der er nok at vælge imellem :)
Avatar billede doubled Nybegynder
15. september 2003 - 20:12 #3
hej starboy, har lige kigget lidt på din URL, kunne stadig ikke finde en eksakt credit card font!!!!