Avatar billede soren1990 Nybegynder
14. september 2003 - 11:29 Der er 10 kommentarer

Video screenshot i Photoshop?

Hey
Når jeg tager et screenshot af en video jeg har på min pc i Media Player, og indsætter den i PhotoShop eller alm. paint så køre videoen videre i billedebehandlings programmet?
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2003 - 11:36 #1
*LOL* det har jeg sgu aldrig set....

Bruger du ikke bare Alt+PrtScr til at tage screenshot ? Det virker ihvertfald hos mig.
Avatar billede soren1990 Nybegynder
14. september 2003 - 11:37 #2
Jeg trykker bare Print Screen..
Avatar billede soren1990 Nybegynder
14. september 2003 - 11:38 #3
Wee... Det virker med Alt...
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2003 - 11:59 #4
svar :o)
Avatar billede soren1990 Nybegynder
14. september 2003 - 12:18 #5
Og du nu virker det ikke igen!
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2003 - 12:24 #6
det lyder underligt. Har aldrig set at en film kunne kører videre i Photoshop.
Jeg har lavet utallige guides til min hjemmeside, om videoredigering, og bruger Alt+PrtSrc, og det virker upåklageligt.
Avatar billede soren1990 Nybegynder
14. september 2003 - 12:30 #7
:(
Avatar billede soren1990 Nybegynder
14. september 2003 - 13:14 #8
Pointene går til den der tager et billede af denne film:
www.kashmir.dk >> Galleri >> Video >> Surfing the warm industry
Det er til sidst i sangen. Efter de har sidet ved bordret og hun tager ham på låret. Omkring 2,30 min... Præsis der hvor han er kommet ud fra toilettet og LIGE har lynet op... Ikke imens!
Avatar billede Morten Olesen Nybegynder
14. september 2003 - 14:19 #9
Jeg oplever det også tit, når jeg tager screenshots af videoer at de kører videre eller at billedet er sort hvor videoen burde være. Jeg har løst det med at åbne videofilen i et videoredigeringsprogram og så tage screenshot'et der. Det løser selvfølgelig ikke dit problem...
Avatar billede allstar Nybegynder
05. november 2003 - 03:30 #10
Hvis du bruger den afspiller som hedder BS player (kan findes flerer steder på nettet)
Så er der en funktion der hedder capture frame...den tager et fint billede lige når du trykker.

MEGET NEMT at bruge.. håber du kan bruge det..